lördag 2 juli 2022

Sommarlov

Nu när jag börjat jobba så har man tyvärr inte sommarlov, men jag ska få lite semester i alla fall.

Sommarlov  alltså - det var fina tider det med många minnen. Varit mycket pirr i olika situationer i yngre tonåren och vidare upp i tonåren. Jag har väl alltid varit ganska försiktig och sommaren var nog lite utmanande ibland. Jag tänker på bikini, varma sommardagar som kräver tunnare kläder och att ibland umgås med nya bekantskapskretsar under sommarlovet.

Men trots min försiktighet har det gått ganska bra för mig. Varit några sommarflirtar i tonåren och en och annan kväll då jag varit lite onykter och släppt lös lite extra.

Nämde i en kommentar här på bloggen hur jag på en konsert på festivalen Piteå Dansar och Ler blev smekt av killen i publikhavet. Han stod bakom mig och höll om mig, men handen hans letade sig in under mina jeans och ner mellan mina ben.

Sen finns det så klart enkla men trevliga minnen - som att äta glass utomhus i sommarvärmen. 


Inte jag på bild, utan en lånad bild

17 kommentarer:

  1. Tänk om du hade haft på dig ett par sån söta trosor,åh sen sakta dra av dej dom🥰😛😋.och sen slicka din fitta❤️,till en skön orgasm😛❤️.ps.undrar om tjejen på bilden är lika fint ansad som du😛❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var den enda bilden jag hittade, men hade gärna sett en fortsättning.

      Radera
    2. Och hade jag knullat dig vaginalt och analt.för att till sist spruta på dig😛🥰

      Radera
    3. 69 an hade varit en underbar ställning ihop me dig Josefin😛❤️

      Radera
    4. Jag tänkte främst på en fortsättnining på bilden i inlägget - där man fick se lite mer av henne. Vad hon döljer under trosorna exempelvis.

      Radera
    5. Hon har garanterat en våt fitta,som längtar efter en hård kuk,som sprutar henne kladdig och blir kåtare av beröring😛

      Radera
  2. Undrar vad de finns för godsaker under trosorna😛?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då tränger den i lättare i slidan😛🥰

      Radera
  3. Älskar när en kvinna är väldigt blöt så kuken glider in bra. Jag har rakat huvud och jag brukar låta kvinnor gnida sin fitta över fliten när den har två dagar stubb. Alla kvinnor älskar det. Och jag får fittsaft som rinner ned i ansiktet. Som jag slickar i mig.

    SvaraRadera
  4. Väldigt sexiga trasor. Jag älskar att slicka fitta. Din ser härlig ut skulle gärna slicka dig länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill du känna smaken av min fitta så finns möjligheten att köpa ett par av mina använda trosor. Du får självklart med en bildserie med mina nakenbilder också.

      Radera
  5. Jag vill gärna köpa smutsiga trosor. Ordentligt smutsiga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra. Maila mig på finajosefin(a)hotmail.com så fixar vi det!

      Radera
    2. jag tänder absolut INTE småflickorna trosor.. inte på rollspelet heller

      Radera
    3. Det är inte för alla, det förstår jag. Jag har så klart andra modeller av trosor också.

      Radera