söndag 18 juni 2023

Amatörporr


Sommaren närmare sig, även om värmen inte riktigt har visat sig på senaste tiden. Men det kommer säkert så att jag får vara ute och sola och kanske ta mig ett dopp också.

Passar på att bjuda på smakprov från en av mina blandade bildserier. Brukar kalla dom för Josefins blandgodis och en sån bildserie innehåller bilder från flera olika fototillfällen. 

Den här innehåller bland annat några bilder fotade utomhus. Några bilder där jag visar upp mig i sängen - både med vanliga trosor och stringtrosor. Samt några riktigt härliga närbilder ifall ni gillar särade fittläppar.

21 kommentarer:

  1. Tänkte överraska pojkvännen med några bilder. Har du nån när man ser dig helt näck. Både tuttarna och fittan. Sen gärna nån där man ser rumpan med.
    // Angelica//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken härlig flickvän du verkar vara så bjuder din kille på såna härliga saker :)

      Radera

    2. I dom flesta av mina bildserier så visar jag både brösten och fittan. Varje bildserie är mellan 20-50 bilder och kostar 70:- Köper man 5 st så kostar det 250:-

      Radera
    3. Maila mig på finajosefin@hotmail.com vettja! :)

      Radera
  2. Tackar. Killar brukar ju gilla nakna brudar. Ser inte jag nåt konstigt med. Är inte det minsta svartsjuk. Är ju mig han ligger med ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi gör ju det. Jo så är det ju, men har en känsla av att majoriteten skulle väl kanske inte se det så och mer bli svartsjuk. Men gillar ditt tanke sätt och hur du ser på det :)

      Radera
    2. Vi kvinnor kollar väl in snygga män med. Handlar inte om att partnern inte duger. Men man vill ju ha lite ögongodis ju. Finns så mycket snygga människor ju. Sen tror jag att män överlag är mer visuella ju.

      Radera
    3. De flesta av mina sambos genom åren har haft porrtidningar. Min nuvarande har en del filmer ju. Men det bevisar väl bara att de har en sexualitet ju. Och som sagt är ju mig han har sex med och inte de där snygga utvikningsbrudarna!!

      Radera
    4. Ja håller med i det du säger och bra när man hittar någon som ser det på samma sätt :) Jag tänkte mer att det nog är endel som ser det lite annorlunda att kolla porrtidning/film och till att du i det här fallet fixar bilder på det här viset, det känns lite mer ovant men gillar det :)

      Radera
    5. Onanerar gör väl i princip alla. Även i ett förhållande. Sen fantasier har väl alla med. Vi kvinnor kan nog ha rätt snuskigs fantasier som är rätt grövre än några utvikningsbrudar. Sen om jag är ovanlig eller ej vet jag inte. Men alla män kollar nog in snygga tjejer. Och om det dyker upp nån naken tjej på TV. Vad fan ska jag hålla för ögonen på honom då eller.

      Radera
    6. Nej såklart du inte ska göra det.. Fick nog inte fram det jag menade.. Menade mer att det nog inte är så jättevanligt att som du ville göra nu, överraska honom med att köpa bilder av en annan tjej. Är ju ändå ett litet steg längre än att man kollar porrtidningar eller filmer.

      Radera
    7. Förstod vad du menade. Var otydligt kanske av mig. Porrtidningar kostade ju pengar med. Så typ samma nu. Nä men som sagt. Se men inte röra typ. Sen respekterar jag att andra kvinnor inte tycker som jag. Jag menar att det inte handlar om att ens sambo inte duger utan är väl lite när man vill onanera typ. Vi kvinnor läser väl sexnoveller ju.

      Radera
    8. Jo det är ju egentligen samma sak som att köpa en porrtidning, men tror endel skulle ha lättare att köpa en tidning än fråga en fysisk person om bilder. Jo det är no rätt jämställt med att läsa noveller, onanera och sånna saker :)

      Radera
    9. Så länge som vi har ett bra och njutninsfullt sexliv så får han kolla naket hur mycket han vill. Men som sagt. Jag kanske är ovanlig som kvinna att acceptera det. Vem vet.

      Radera
    10. Ja precis, så länge man har det bra och är okej med det så är väl det kanon och blir lite som en extra krydda :)

      Radera
  3. Sjukt läcker bild på din särade fitta, Såå öppen och fin!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med. Hon har verkligen en fin fitta.

      Radera
  4. Hej och tack för din underbart porriga blogg, den överträffar det mesta. Den gör att spermatrycket skjuter i höjden helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen! Det lät som ett bra betyg :)

      Radera
    2. Håller med. Denna blogg har jag sprutat mycket sperma till. Haft det väldigt skönt.

      Radera
  5. Jag blir väldigt glad om du skriver mer om kladdig sex och sperma då det är så upphetsande.

    SvaraRadera