lördag 17 juni 2023

Sent en natt

Var på fest igår och när jag kom hem och skulle gå till sängs så smekte killen mig när jag stod vid sidan av sängen. Stod i valet av att sova då klockan var sent, eller om jag ville ha mera.

Valde att ställa mig på knä ovanför hans ansikte och han fick slicka mig.

Detta följt av missionären där han först slickade mig och därefter trängde in i mig. Två gånger kom jag när han knullade mig och jag smekte mig själv över klitoris samt att hans ena hand greppade min rumpa och ett finger trycktes mot det andra hålet.

5 kommentarer:

  1. Fan va härligt det är med sex. Det bästa som finns.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen något härligt för kropp och sinnet :)

      Radera
  2. Wow va härligt det där lät.. Och älskar verkligen att slicka så, när tjejen står på knä över ens ansikte så hon kan ha kontrollen genom att pressa ner fittan om hon vill eller rida tungan😍 Och även för in tummen i hennes anal samtidigt mm!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker egentligen det är skönare att ligga ner, men att stå på knä över killen gör det hela spännande på ett annat sätt. Så som du beskriver - att jag har kontroll och kan ta för mig.

      Radera
    2. Kan förstå det också så du tjejen kan va mer avslappnad och bara ligga o ta emot! Båda har ju sina fördelar 😉

      Radera