lördag 7 oktober 2023

Handbojor, inbjudande rumpa och närbilder

Det händer att jag fotograferar och det har blivi en del naket. Dom här bilderna finns som bildserier med spännande bilder i olika miljöner, en del lättklätt och utmanande och andra som bildserier är mer kinky och snuskiga. Vad sägs om...

Handbojor och undergiven

Knullad med avslutande spermasprut

Utomhus och naken

Närbilder på min våta fitta

Se mig kissa

Onanera med olika sexleksaker

Inbjudande rumpa med buttplug

Varje bildserie är mellan 20-50 bilder. De flesta bildserier är fotograferade vid samma tillfälle med samma tema. Men det finns även blandade bildserier som jag kallar för Josefins Blandgodis.

1 bildserie = 70:-
5 bildserier = 250:-

Maila mig på finajosefin@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Den med handbojor den har jag sett. Jag kommer ihåg sist jag köpte bilder av dig. Väldigt spännande att öppna mailet och runka till dina bilder. Tror jag ska göra det senare idag när frun har åkt iväg på träning. //Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah :) Hej Lasse. Du får gärna ha det skönt till mina bilder. Du kanske fantiserar om mig med handbojorna?

      Radera
  2. Du är fin naken. En fröjd för en man att få se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Det finns mer att se och för en liten summa får du en massa härliga nakenbilder på mig.

      Radera