söndag 29 oktober 2023

Onanera med morot

Många läsare uppskattar så klart dom smakprov jag bjuder på här på bloggen. Här är ett smakprov på en bildserie jag fotat tidigare. Gulligt med ett par söta stringtrosor med färgglada fjärillar på. Ser att dom "råkar" ha glidit upp lite mellan mina fittläppar också.

Vissa fantiserar ju om trekant, kanske att ha två killar till tjejen. Om man inte har någon extra kille nära till hands. Då kan tar man vad man har i närheten. I det här fallet provade jag onanera med en morot. 

Grönsaker ska ju vara nyttigt. Så den fick turas om att knulla mig tillsammans med killen som fotade. Har för mig att det slutade med att min mage och fitta blev nedsprutad.

Bilderna finns som en bildserie med många härliga bilder.


17 kommentarer:

  1. Älskar din blogg. Följt den i flera år. Sex är bland det bästa som finns och du verkar njuta fullt ut av det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket och roligt med återkommande läsare. Kul när fler engagerar sig. Skriv en kommentar, skicka ett mail eller köp nånting av mig :)

      Radera
  2. Jag kanske är gammalmodig och tråkig. Men sperman den ska hamna i min fitta. Är inte så förtjust att få den på mig. Borde väl också vara skönare för killen att komma i mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är inte alls tråkig. Är samma här. Satsen ska i fittan. Kan ta den i munnen om jag suger av men då låter jag den rinna ut eller spotta ut. Har testat att svälja men går ej. Har även testat att bli sprutad i ansiktet. Men var inte min hrej. Kände mig som en billig slampa typ.Men min sambo är jättenöjd ändå.

      Radera
    2. Fråga till ovanstående tjej;
      Är det verkligen så svårt att svälja sperman ?

      Radera
    3. Klarar inte av konsistensen tyvärr. Sen njuter väl killen lika mycket ändå. Själva sväljandet kan väl inte spela nån roll för hur skönt det är. Eller??

      Radera
    4. Han har väl ingen känsel i själva sperman va?

      Radera
  3. Går det att träna upp förmågan att svälja satsen ?

    SvaraRadera
  4. Hur smakar det egentligen?

    SvaraRadera
  5. Jag var tillsammans med en tjej som tyckte om att kyssa mig direkt efter att hon tagit emot mig i sin mun, det var upphetsande för båda två.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl ett trevligt avslut. Ska jag smaka så kanske du kan smaka lite också? ;)

      Radera
  6. Kan killar förklara varför det är viktigt att tjejen sväljer. Att det inte verkar räcka med att få spruta i munnen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är ju inte skönare fysiskt för killen men kan väl kännas något avvisande om man spottar ut. Att killen liksom inte duger.

      Radera
    2. Så kanske det kan vara. Men tyvärr klarar inte av konsistensen.

      Radera
  7. Svar från en kille, det är en kärleksförklaring.

    SvaraRadera
  8. Jag önskar chatta mer med ovanstående!

    SvaraRadera