söndag 26 november 2023

Snuskigheter med sperma


Snowball

Ett nytt begrepp jag lärde mig. Jag har sett det i porrfilm där en tjej tar emot sperma i munnen och sedan kysser och lämnar över det till en annan tjej.Så snowball eller snowballing är helt enkelt att ge sperma till någon annan via munnen.

Sprut i ansiktet

Vanligt förekommande i porrfilmer och även vanligt förekommande för mig. Det är inte varje gång, men då och då så vill både jag och killen prova det. Det är nånting porrigt och spännande över det. Jag tror det är min undergivna sida som kliver in och jag känner mig både älskad och utnyttjad när jag har sperma över ansiktet.

Sked eller glas

En snuskig sak kan vara att ta emot sperma på annat sätt. Exempelvis att killen kommit i ett glas, på en sked eller liknande. Inget jag provat, utan anledningen att jag kom att tänka på det är för att det närmar sig jul. Tidigare har jag nämligen fått en bild från en kille som hade sprutat ner en pepparkaka.

Cuckold

Cuckold har inget med sperma att göra, däremot så verkar det ganska vanligt förekommande att fantasierna inte bara stannar vid att se på när en kvinna ha sex med någon annan. Jag tycker mig se att många verkar vilja ta hand om det den extra mannen lämnat efter sig. Det kan vara att slicka upp sperman eller fortsätta knulla en fitta som redan är fylld.

Bukkake

Här är fokus på att flera män sprutar ner en kvinna. Sett nån porrfilm inom området, men förstått att det finns värre och kladdigare varianter. Det är samma sak här - inget jag har provat och är nog inget jag vill prova. Två killar kanske... kanske tre... men inte en hel grupp. Däremot kan jag förstå att det finns en spänning i det och återigen är det nog min undergivna sida som talar.

Däremot tycker jag det verkar lite tråkigt, då männen verkar sköta det mesta själv och kvinnan tar bara emot. Är det så - då tycker jag det saknar en hel del annat spännande och skönt man kan göra


25 kommentarer:

  1. Snowballing låter sjukt upphetsande! Har du själv gjort det ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det har jag inte provat. Har sett det på nån porrfilm men det är nog inte helt vanligt förekommande varesig i porrfilm eller i verkligheten. Sen går det ju att göra snowballing från tjej till kille också. Det kanske någon har provat?

      Radera
    2. Jag har provat det och tycker det kan vara extremt upphetsande att spruta tjejen i munnen sen delar hon med sig till mig.

      Radera
  2. Jag älskar att spruta tjejer i ansiktet.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Det enda problemet med snowballing från tjej till kille är att då man sprutat så har kåtheten runnit av. Jag menar att innan utlösningen är man sugen på det men inte efter orgasmen ägt rum.

    SvaraRadera
  5. Jag var tillsammans med en tjej som gjorde snowballing med mig, hon blev extremt upphetsad av att dela med sig av kletet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag tänka mig. Det blir lite ombytta roller när tjejen får ge tillbaka av kletet ;)

      Radera
  6. Brukar också spruta tjejer i ansiktet. Även om kondom används så drar jag av den innan. Brukar göra klart innan för tjejen att om hon vill ligga med mig så ingår ansiktssprut. Sen är det bara för henne att välja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar tjejerna acceptera ditt önskemål?

      Radera
    2. Hej Josefin,
      Vad tycker du om serien på Svt som heter ”Köp mina trosor ” ? Vad anser du om Linda Skugge och hennes verksamhet?

      Radera
    3. Sånna krav kan man inte riktigt ställa tycker jag, däremot är det bra att berätta om sina önskemål i god tid.

      Radera
    4. Överdrev lite. Men brukar iaf förklara att det är nåt jag vill göra och tänder på. Faktiskt många som gått med på det. Ingen har dock nekat att få sperman sprutad på sig.

      Radera
  7. Jag fantiserar lite om snowballing, då en tjej sugit av en annan kille för att sedan vända sig emot mig med sin mun full av sperma…

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du kille eller tjej? Hade varit rätt läckert att kyssa en tjej efter att ha tagit emot i munnen.

      Radera
  8. Det där med pepparkakan kom jag ihåg, så porrigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var oväntat och gjorde det riktigt snuskigt.

      Radera
  9. Måste bara fråga Josefin om det är din fitta på bilden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr inte det. Dom bilder som inte är på mig brukar jag göra svartvita och oftast suddigare. Men tyckte den här gjorde sig bättre så här.

      Radera
  10. Hur som helst. Fin fitta.

    SvaraRadera
  11. Tänk att fått avfyrat en laddning i den fittan.

    SvaraRadera
  12. Ok, dock en väldigt upphetsande bild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den bilden var riktigt läcker. Får känslan av att det varit en lång stund av het sex innan den avslutningen.

      Radera
  13. Jag ställer gärna upp på att spruta ned dig i ditt ansikte vid en bukkake. Du kan få sitta på mitt ansikte först.

    SvaraRadera