söndag 19 november 2023

Rea, Black friday och snart är det jul


Det är mycket Black Friday och sånt för tillfället. Visst blir man lite sugen på att köpa något, men jag vet inte riktigt vad.

Någon ny sexleksak är alltid spännande men jag är samtidigt ganska nöjd med min Satisfyer. Jag skrev för några veckor sedan om BDSM, undergivelse och liknande saker och det hade varit spännande med något på det temat. Kanske ett smycket som symboliserar något åt det hållet - hotwife, cuckold, swinger... det hade varit pirrigt att bära.

Annars hade något par sexiga underkläder varit läckert. Ett par strumpbyxor med öppen gren kanske hade varit något att överraska killen med?

Sen kommer julen också. Undrar vad jag ska önska mig då?

Vet ni vad? Två idéer som gäller fram till jul!

  • Du får absolut inte tveka att höra av dig till mig om du är nyfiken på att köpa mina använda trosor eller mina nakenbilder. Det är en perfekt julklapp till dig själv och skulle göra mig väldigt glad också.
  • Om du vill göra mig glad kan du ge mig en julklapp. Vi kommer överens om något, du betalar mig och jag köper det. Kanske någon sexleksak eller sexiga underkläder? Du kanske önskar bildbevis sen?


7 kommentarer:

  1. Funderar på att köpa några nakenbilder. Du skvallrar väl inte 😀😀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då... det förblir en hemlighet. Det som är det fina med att kunna leva ut sina fantasier på nätet.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Av killar då? Jag har egentligen inte tänkt på hur vanligt det är i gayvärlden och om det skiljer sig. Det kanske inte är så stor skillnad egentligen.

      Radera
  3. Hej Josefin,
    Kan du inte skriva lite mer om porrig sex ? Typ sprut och sperma ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit om det några gånger men det är så klart något som då och då dyker upp i mina fantasier.

      Radera
  4. Skulle du kunna föra in trosor i din fitta efter att en kille fyllt den med sperma ? Det skulle såsa in trosorna maximalt.

    SvaraRadera