måndag 22 april 2024

Senaste tiden

För ett tag sedan skrev jag en sexnovell på beställning av en läsare. Det var spännande att försöka lyssna på vad han önskade och möta det på ett bra sätt. Samtidigt hålla innehållet till något som passar här på bloggen.

Med inslag av ålderskillnad, flera män och gangbang så fick Lisa besöka ta en sväng förbi korgen som låg på en sidogata. Där beslöt hon sig för att  kliva in genom dörren och fick uppleva något hon inte hade förväntat sig ;)

Jag hade nyligen även skickat iväg trosor till två män. De svar jag har fått tillbaka tyder på att dom är nöjda och jag kan bara ana vad som hänt när mina trosor kommit fram till dom.

Det har alltid varit nånting spännande med att göra män till lags över nätet. Känns som att man kan leka med sin sexuallitet på ett annat sätt och det gör mig extra kåt.





6 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska öppna ett only fans konto, det skulle passa dig perfekt. 🤩 där kan du leka med din sexualitet kontrollerat och tjäna pengar ;-) vågar du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tittat på det men tycker inte det känns helt säkert och tryggt.

      Radera
    2. Du väljer hur säker du vill vara, jag menar du behöver ju inte visa nåt gratis ;-)… tycker du ska prova

      Radera
  2. Är det du på bilden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det. Dom bilder jag lånat är ofta i svartvitt eller så framgår det ganska tydligt.

      Radera
  3. Gillar också att skriva sexnoveller, man kan verkligen utforska saker på ett roligt och säkert sätt!

    SvaraRadera