fredag 26 april 2024

Tjejmiddag

Tjejmiddag, lite bubbel och kanske en del dans. Det är vad som står på kvällens schema.

Var ett tag sedan jag var på festligheter så jag ser fram emot att träffa några kompisar jag inte sett på länge. Brukar finnas mycket att prata om och ibland blir det en del tokiga upptåg i det sällskapet också. Det är inte riktigt min stil men det är samtidigt kul att hänga med och var där om det händer något utöver det vanliga.

Vald kläder och nu ska jag sminka mig innan jag är redo.


4 kommentarer:

  1. Hur var tjejmiddagen Josefin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var trevligt och som vanligt är det alltid några som utmärker sig. En av tjejerna är nybliven singel och pratade mycket om killar. Så ni får passa på där ute då det åtminstone finns en som är på jakt efter män ;)

      Radera
  2. Jag jobbar på en skola nu. Rektorn är sjukskriven. Tänk att få ta hand om dig på Rektorexpidtionen hårt och länge över skrivbordet.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja slicka pulka upp fröken i brygga sedan knulla dig hårt och ömsint.

    SvaraRadera