onsdag 15 augusti 2018

Business as usual

Jag som trodde det var tufft att plugga. Nu har jag upptäckt att det är ännu tuffare att jobba. Hinner ju knappt med nånting och trött på kvällarna så tidigt i säng.

Jag har i alla fall börjat få vissa rutiner och blivit mer insatt hur saker fungerar.

Det finna även så många olika människor och personligheter. Jag har tänkt att på många arbetsplatser är de flesta som jobbar där ganska lik varandra. Att man liksom har hamnat där av nån anledning och på så sätt är lik varandra på nåt sätt.

Men där hade jag fel. Blandat med personligheter och stilar. Jag var ju lite orolig med klädsel. Köpt lite nya mer "business" kläder och jag tror det uppskattas. Att jag är lite mer propert klädd. Snyggt och påklätt, men ändå med stil och lite sexigt.

Favoriten just nu har varit två stycken tunnare blusar. Luftigt och skönt och jag känner mig ganska sexig i dom också.

Sexfantasier under veckan har handlar  lite om båtliv och båtsex. Dels med killen, men även med okänd fantasikille. Känns väldigt lockande att ha sex i en ödslig vik. Lägga ut några tjocka handdukar på en stenhäll.

12 kommentarer:

  1. Kläder??

    Tycker du ska gå om kring naken i stället. Lär ju uppskattas av männen i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske hade uppskattats men hade inte varit okay av andra anledningar.

      Radera
  2. Tycker du att det är bögigt och fjolligt att man som man njuter av att bli stimulerad i anus. Många tycker ju det!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det behöver det inte vara. Kan tänka mig att det kan vara spännande oavsett om du är dominant eller lite undergiven. Behöver inte vara fjolligt. Jag kanske skulle använda min buttplug på dig?

      Radera
    2. Gärna. Jag tycker det är jätteskönt och står för det. Men många killar och män har ju den inställningen att det är bögigt och fjolligt om man som kille/ man gillar anal njutning.

      Radera
  3. Har du hunnit spana in nån sexig kille som du kan fantisera om?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. nej riktigt så långt har jag inte hunnit ännu.

      Radera
  4. Vilken färg på bhn har du haft under de tunna blusarna då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vit och svart. Har inte vågat ha en Hello Kitty under ifall det skulle synas.

      Radera
  5. Medans din kille leker med sin nya sexleksak kan jag komma upp till dig och vi kan älska på en klippa ute i skärgården <3 :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Börjar vara lite svalt här upp nu. Kan jag spara ditt erbjudande till nästa sommar?

      Radera
  6. Det går bra det.
    Då får man värma upp dig då om det börjar bli svalt där uppe då :-)

    SvaraRadera