onsdag 31 juli 2019

Bestämt

Nu har jag haft ett spännande samtal med stora killen. Han kommer vara ledig senare i veckan och ville planera in att träffa mig.

Något som jag faktiskt gått och väntat på (utan att riktigt våga erkänna det för mig själv).

Till det hela hör att min kille dessutom ska åka bort redan ikväll och jag blir ensammen kvar under flera dagar. Så var tanken i alla fall.

Men nu blev det alltså ändring på det - då vi bestämmde att stora killen ska komma och hälsa på mig.

Pirrigt... är det minsta jag känner efter att ha avslutat samtalet. Fast samtidigt något jag sett fram emot. Killen min är också med på noterna och jag har lovat att meddela honom hur det gått efteråt.

12 kommentarer:

  1. Han lär nog ha sparat till en jättesats åt dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ju alltid hoppas. Nu blir jag ju mer sugen när jag tänker på sånt. Se han spruta...

      Radera
  2. Varför tror du att en hel del tycker att det är förnedrande att en man sprutar sin sperma på kvinnans kropp? Är ju ett bevis på att vi haft det skönt ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har han säkert haft det skönt. Att känna njutning eller att se att någon njuter är ju trevligt, men är som en annan grej att bli nerkladdad på det sättet. Liksom inte där det "ska" vara... fast samtidigt kan ju det momentet göra det extra laddat och porrigt.

      Radera
  3. Varför tror du att en hel del tycker att det är förnedrande att en man sprutar sin sperma på kvinnans kropp? Sprutet Är ju ett bevis på att vi haft det skönt ju

    SvaraRadera
  4. Vad underbart . Blev kåt o sugen själv här oxå nu när jag löste att ni ska träffas.

    Kommer han sova över nu så ni kan knulla flera gånger?
    Vad ser du framemot mest med att träffa han?
    Är det ngn ställning som gör att du har lättare att komma när han har en stor kuķ?
    Hoppas att du kommer att skriva om det mesta om erat möte.
    Ha Nu riktigt skön sex och njut. Vi kommer att njuta av din berättelse sen.
    Anders

    SvaraRadera
  5. Använder ni kondom eller kör ni utan?
    Tycker ju själv att det är väldigt stor skillnad med eller utan.

    SvaraRadera
  6. Du har ju skrivit om era träffat tidigare. Var i din blogg hittar jag dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se om du hittar funktionen för att söka i högerspalten. La just till den.

      Radera
  7. Din kille verkar ju generös med att dela dig med andra och du ger väl honom samma möjlighet förstås. Du nämnde något om att skaffa barn. Borde du inte lägga det på hyllan tills du lekt färdigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har pratat lite om sånt och det är väl inte helt omöjligt att något händer.

      Tror någon annan kommenterade om gravid/barn och jag skrev att det kanske kommer gravidbilder i så fall.

      Radera