söndag 18 augusti 2019

Hotellträffen

Det passade inte att träffas här för vi har gäster och vi hade inte direkt nåt annat ställe att träffas på så han tog tag i att hyra ett hotellrum för att kunna träffa.

Hela upplägget skapade en del pirr faktiskt. Dels uppmundrade min kille mig att vara lite extra pådrivande. Att ta rollen som sugen och bjuda ut mig lite. Jag skrev bland annat vid ett tillfälle till stora killen att "jag är sugen på att känna dig i mig".

Hur som helst så kom vi överens om att han skulle hyra ett hotellrum och vi skulle ses där i fredags. Så jag med några vita lögner så ursäktade jag mig för våra gäster och kunde lämna lägenheten ensammen.

Jag skulle ju träffa en kompis och han skullee ju lämna stan.

Jag hade mörka jeans och en vit skjorta med knäppning. Under det matchande vit bh och trosor. Lite glansigare tyg och lite spets.

Blev en riktig upplevelse. Dels gör ju upplägget och allt inför att det blir så speciellt, men att bli omhändertagen/tagen av honom är det inget fel i heller.

Han hade fixat med rep för mina händer i sänggaveln. Att ligga på rygg med händerna fastbunda i endast underkläder var ett förspel som gav mersmak. Jag tror att han utforskade varje vrå av mig.

Jag var så kåt att jag tror att trosorna nästan gled av mig av sig själva. Det nästan rann från mig.

Jag kommer nämligen inte riktigt ihåg hur det gick till att jag hade underkläder på mig tills jag låg där helt naken.


Jag ville utforska hans kropp, vilket jag också gjorde. Liksom känna på honom och veta att han kommer att ta hand om mig väl. Han uppmanade mig dock till att fokusera på något annat och lydig som jag är så stod jag på knä framför honom och tog honom i min mun.

Något han gillade och vi gjorde det flera gånger under fredagen. Fick gapa riktigt stort och därav var jag öm i käkarna på kvällen efteråt.

Förspelet hade gjort att jag var väl förberedd och det gick enkelare för honom att komma in i mig den här gången. Han kändes så klart väldigt stor i mig och jag kände mig väl uppfylld. Men det var inga svårigheter och vi kunde ganska snabbt köra på ganska hårt.

Vilket han också gjorde... gav mig två härliga orgasmer. Häftigt att få orgasm av endast penetrerande sex och inte direkt nån annan beröring.

Vi använde repen också. Jag låg på mage med fastbundna händer och fick en omgång smisk på rumpan. Han växlade mellan att smeka mig och och just när jag var som kåtast av att känna hur hans kraftiga hand smekte mig så kom det en smäll över rumpan.

Han lät sen även ett finger smeka mig mellan skinkorna och när ett finger började smekte mig analt så kunde jag inte göra annat än att känna nån form av porrig skam av att jag ville att han skulle utnyttja mig.

Det var inte bara sängen vi använde på hotellrummet. Fanns även en fotölj som vi använde. Den stod ganska nära ett fönster och jag stod på knä i den och han tog mig bakifrån. Till en början lungt och försiktigt. Jag kunde känna hur varme cm av han gled in i mig.

Men sen hårt - så pass hårt att jag skönk ner över ryggstödet och fick hålla fast mig.

Hörde ju hur skönt han hade det och när han drog sig ur mig kände jag hur varma strålar träffade över hela min rygg. Så pass att jag till och med fick lite i nacken och håret och fick försöka tvätta bort lite innan jag sen skulle hem igen.

Verkligen värt det om än jag var lite öm i käkarna, skinkorna och mellan benen efteråt.

Har berättat för killen om det så klart. När vi blir ensam i lägenheten nästa gång så ska han få binda mig också. Gillade det.


2 kommentarer:

  1. Körde han med eller utan kondom?

    SvaraRadera
  2. Det låter ljuvligt din outfit :-)
    Kanske jag hade fått binda dig?

    SvaraRadera