lördag 28 december 2019

Mellandagsfika följt av skönt sex

Var på mellandagsfika med glöggmingel tidigare idag. Var hos kompisar med diverse släkt och hemvändare i varierande ålder.

Det är konstigt, men ibland kan vanliga samtalsämnen få mig att börja tänka i ett helt annat kontext - nämligen sex och snusk.

Exempelvis om någon har fått nya sängkläder i julklapp. Så kan jag i mina tankar börja fantasier och fråga mig själv om dom kommer att ha skönt sex när dom väl bäddat rent med dom nya sängkläderna. Sen spinna vidare på som tankarna.

Mina snuskiga sida spelade mig ett spratt idag och jag vet inte var alla tankar kommer ifrån ibland.

Redan innan vi hade kommit hem så visste killen hur det låg till och att jag var mer än redo och villig för skönt sex. Trosorna hade klistrats fast i gren av av min våta fitta och han kunde inte låta bli att gå ner och börja slicka mig.

Under sexet så fick jag avslöja de fantasier jag hade haft tidigare och det blev som en extra krydda för oss båda.

Nyknullad och belåten så kan jag tänkta tillbaka på fantasterna och det sköna sex jag just haft. Det är liksom häftigt vad tankar och fantasier kan göra med oss. Dessutom tror jag det kan vara värt att återuppleva fantasierna på nytt genom att skriva om dom här. Även om det inte var några stora saker så är det ibland detaljer och situationen som gör hela grejen.

Kommer förhoppningsvis nåt spännande inlägg om mina fantasier under morgondagen eller så ;)

3 kommentarer: