lördag 18 april 2020

Försäljningen av sexleksaker skjuter i höjden

Läser att försäljningen av sexleksaker skjuter i höjden i form av en Cornanaeffekt.

Visst kan det vara så. Många är hemma och det är svårt att gå på krogen eller swipa höger och vänster i Tinder.

Det står bland annat att man ser ökad försäljning på flera håll i världen. Förut handlade man flest sexleksaker på söndagar, men nu ser man att svenskar handlar alla dagar i veckan och även på dagtid.


Så här kan det se ut när jag onanerar. Väldigt skönt är det också :)

Källa:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/coronaeffekten-forsaljningen-av-sexleksaker-skjuter-i-hojden

8 kommentarer:

  1. Ser jätteskönt ut. Skrek du högt när det gick för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är egentligen ganska tystlåten när jag kommer, tror jag i alla fall. Ibland kommer jag på mig själv med att stöna högt. Så det kanske är oftare fast jag inte märker det själv.

      Radera
  2. Tänk om man fick slicka dig. Sedan knulla dig med min gubb kuk.
    Har testat olika sex dejting sidor för att få knulla och slicka unga kvinnor.
    Det finns många kvinnor som vill göra karriär och som inte har tid med att gå på krogen och ragga.
    Dom träffar jag och knullar.
    Ibland på deras kontor och lägenheter som företagen äger.
    Knullade en ung vd för ett företag nyligen. Hon ville ragga upp själv men tycker att män är för mesiga på krogen. Ganska dominant.
    Ville ha en gubbe som jag med mycket skägg. Gned fittan mot min rakade skalle. Det gillade hon mycket hade fittsaft över hela ansiktet när vi var klara och i skägget. Hon satte sig med sin troslösa fitta i ansiktet så fort vi kom till lägenheten. Med sin buissnes kostym. Uppsatt hår i en stram fläta i bakhuvudet. Rött sexigt hår. Bara 24-25 år någonting. Jag är dubbelt så gammal. Jag har nog inte sprutat så mycket på länge. //Gubbkuken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt.
      Fick du komma i henne utan kondom?
      Frågan är till Gubbkuken.

      Radera
    2. Ja det fick jag göra två gånger. Hoppas hon använde p-piler eller p-stav. Annars blir jag gubb farsa. He he he.

      Radera
  3. Rosa och fin, den matchar dina rosa vårtgårdar <3 :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer... Där mellan blygdläpparna är det rosa och fuktigt.

      Radera