söndag 12 april 2020

Våta trosor i tvättkorgen

Samlat ihop en massa tvätt så det är minst två maskiner som måste tvättas snart. Fanns många snuskiga trosor bland tvätten. Tycker egentligen det är lite onödigt att behöva tvätta dom - ingen av er som är sugna på att jag använder dom lite extra. Kanske onanerar med trosorna så dom blir plaskvåta av mina fittsafter.

För att sen skicka dom till dig? Tycker det är en mer rolig och spännande lösning. Bara att maila mig så kommer vi överens om något.

Jag gillar att få härliga foton eller videoklipp när nån kille eller man leker med mina våta trosor. Får det ibland och det uppskattas. Härligt att se när nån har det skönt och samtidigt fantiserar om mig. Det gör mig kåt.

Maila mig på finajosefin(a)hotmail.com (OBS byt ut till ett riktigt @ i mailen).

1 kommentar:

  1. Kan du inte gömma dom någonstans i Luleå? Sen skicka ut lite ledtrådar. Tänk att få hitta dom, ta med dom hem och skicka in en bild som bevis...

    SvaraRadera