måndag 25 oktober 2021

Utbildningstillfälle

En ny vecka och idag är jag faktiskt lite excited efter att det på jobbet pratades och fördes diskussioner om att det kan bli aktuellt med möjlighet till utbildningstillfällen nu när restriktionerna har lyfts och det hela tycks ha lugnat ner sig.

Det skulle så klart vara roligt att få röra lite på sig och få lite ny inspiration och kunskaper, men det skulle också innebära att jag får göra en liten resa söderut till huvudstaden. Där är det ju även något annat som lockar...

Skicka mess till stora killen tidigare idag och avslöjade det för honom. Han svarade att han såg fram emot det.

När jag kom hem så berättade jag om det för min kille också. Hans reaktion har varit positiv och han har uppmuntrat mina "fantasier" skulle man kunna säga. Sen har jag sett på honom att det inte lämnat han oberörd heller, då ni killar tycks ha svårt att dölja när ni blir kåta :)



3 kommentarer:

  1. Hoppas du fick ordentligt med kuk i alla hålen. Berätta mer om hur mycket du knullade honom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag skrev så börjar det bli aktuellt med denna möjlighet, men ännu är inget bestämt. Får väl se hur och när det blir.

      Radera
  2. Ok hoppas det blir mkt knull

    Mvh David

    SvaraRadera