söndag 12 juni 2022

Skolavslutning och sexchatt

Man kan läsa och se bilder om skolavslutningar och studenten. Lite sommarvärme har vi börjat få här uppe i norr och hoppet om att kunna vara lite sommarfin och ha på sig mindre kläder väcks.

I torsdags hade jag en chattstund med en som tidigare köpt mina bilder och som jag chattat vid några tillfällen. Vi målade upp ett scenario där jag skulle vara klädd i en kortare klänning och ha skor med klackar. Jag skulle möta honom och därefter körde vi iväg mot hans bostad. Redan i bilen hettade det till och han placerade sin hand under min klännning och rörde vid mig.

Under chattstunden hade jag på mig ett par trosor som under veckan ska skickas till en annan kille. Jag såg chattstunden som ett bra tillfälle att göra trosorna lite extra våta - och visst blev dom det!

Det är pirrigt och spännande att fantisera om sex, speciellt när man gör det med någon annan på samma gång. 

När vi kom till hans bostad så hade han förberett med vin till oss båda och lite senare under chattstunden så dök även en Statisfyer upp, något som han ville att jag skulla använda på mig själv samtidigt som han kunde se på.

Våra gemensamma fantasier avslutades med att jag kom i en våt orgasm och mina safter sipprade ut ur fittan och blötte ner honom en aning.


Bilden är lånad för att förstärka fantasin och föreställer inte mig.



4 kommentarer:

  1. Mmm det var en skön stund. Och vilken avslutning det blev. Den avsugningen gjorde att jag Fyllde hela din mun och du svalllde allt utan att spilla en enda droppe.
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var spännande fantasier och det blir lite annorlunda i fantasinsvärld än när det är verklighet. Man tänker lite annorlunda. Jag gillade tanken av hur jag kommer och killen smeker mig samtidigt och det väller ut safter ut mig och killen får det över hela handen.

      Radera
  2. Härligt med sexchatt, lust att sexchatta med mig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte gjort så mycket sexchatt på sistone, men har nu sålt några gånger sexchatt plus bildserier i ett paket.

      Radera