lördag 10 februari 2024

Våta stringtrosor


Ibland blir man kåt helt plötsligt. Svårt att sluta tänka snuskiga tankar och då blir trosorna våta. Bilden visar att par av mina stringtrosor som var fuktig rakt igenom.

Däremot är det väldigt olika - ibland är det helt genomskinlig vätska som knappt lämnar spår i trosorna. Ibland lämnar det doft efter sig och ibland är det lite tjockare safter som lämnar tydliga fläckar i grenen. 

Vissa säker ju att killen sats smakar olika beroende på vad han ätit, kanske är det samma sak med safterna från min fitta? Har inte läst något om det vad jag kan komma ihåg i alla fall.

Hur som helst så tycker jag det är spännande att använda ett par trosor med vetskapen att jag sedan ska skicka dom vidare till någon kille som väntar på dom. Vardagarna blir pirrigare och ofta tar jag chansen att smeka mig lite extra för att trosorna ska få suga åt sig av det goda.

Hör av dig till mig ifall du vill köpa ett par av mina trosor. Skriv på finajosefin@hotmail.com


60 kommentarer:

  1. Svar
    1. Dom som provat har sagt att dom gillat smaken ;)

      Radera
  2. De ser våta ut. Underbart. Sex är bland det bästa som finns ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan bli vått i trosorna ibland... händer mer ofta än sällan faktiskt ;)

      Radera
    2. Härligt med våta trosor

      Radera
  3. Väntar med spänning på nästa inlägg, så sugen på att få en skymt av din kåta ”rödlätta” fitta eller dina bröst, Gör mig så kåt och kan inte låta bli att runka när jag läser det du skriver och publicerar.

    SvaraRadera
  4. Du är så läcker Josefin. Skitsnygg naken. Inte konstigt att män älskar att se på snygga nakna kvinnor.

    SvaraRadera
  5. Hej. Får din sambo kolla på andra nakna kvinnor på nätet typ. Min sambo får kolla hur mycket han vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken härlig inställning du verkar ha och dessutom självsäker, det är en oerhört fin egenskap. Trygghet i sig själv är sexigt.

      Radera
    2. Tack. Vi kvinnor kollar ju in läckra karlar med ju. Sen fast jag är hetero så tycker jag kvinnokroppen är oerhört vacker. Även naken. Så ser absolut inget konstigt och nedvärderande i att män kollar in nakna kvinnor ju. Se men inte röra ju. Skulle nog tycka det var konstigt om de inte gjorde det.

      Radera
    3. Nej jag håller med dig fullständigt, men det är alldeles för få som har den inte tryggheten att kunna säga som du gör och det gillas skarpt.
      Är man trygg och säker i sig själv så är det klart lättare att se det som du gör. Gillar du att sitta och prata med din partner om andras utseende och kroppar ? Eller håller du det för dig själv ?

      Radera
    4. Dyker det upp nån snygg pudding på TV så brukar jag reta sambon lite. Har hänt att han varit ute just då och då kan jag säga att nu.missade du nåt. Visades tuttar på TV n nu tex. Vi har även gett varandra såna där kalendrar med lättklädda karlar respektive brudar.

      Radera
    5. Vill tillägga att det kan trigga upp lusten lite. Vi har ett bra sexliv. Ligger med varandra ofta.

      Radera
    6. Dina meddelanden gör mig glad, mest för den harmoni ni verkar ha, ett bra sexliv och en grymt trevlig jargong mellan er. Har ni hängt ihop länge?
      Ni känns som ett inspirerande par, man blir nyfiken på mycket runt er. Är du öppen av dig?

      Radera
    7. Tre år har vi varit ihop.

      Radera
    8. Vill du fortsätta detta samtal och fördjupa sig i spännande ämnen ?

      Radera
    9. Vet inte om det finns så mycket att tillägga. Är i 30- årsåldern. Killen 1 år äldre. Vi har ett bra sexliv. Olika hur ofta. Men mer än en vecka går det aldrig. Är väl som normala par. Varierar olika ställningar och involverar leksaker. Båda onanerar emellanåt. Vi sover nakna båda två.Killen kommer i stort sett alltid i fittan när vi ligger. Använder sedan 1.5 år tillbaka spiral som preventivmedel. Är väl lite i stort om.oss.

      Radera
    10. Vore kul surra lite i en egen chatt, finns ni nånstans eller mail?
      Din snabb resumé skapade massa följdfrågor och nyfikenhet

      Radera
    11. Nja. Har du nån följdfråga framöver så kan du ställa den här. Svarar i sinom tid.

      Radera
    12. Vad skulle du säga är era bästa egenskaper i sängen? Vad tycker du att du är grym på, respektive din kille?
      Om det inte blir fittan det sprutas i var önskar du då att han kommer? Nåt som tänder dig extra?

      Radera
    13. Vi är lyhörda med varandra. Min kille är grym på att slicka. Kommer typ jämt. Är väl lite tråkig så föredrar sprutet i fittan. Var dock en period innan jag bytte till spiral och vi inte hade nån kondom till hands så blev det på magen typ. Blivit sprutad mot min vilja i ansiktet en gång. Inget jag gillar och min kille är nöjd att få komma i mig.

      Radera
    14. Vad är du extra grym på ?
      Tråkig ska man inte känna sig det viktiga är att man gör saker man gillar.
      Vad fantiserar du om att vilja testa ?

      Radera
    15. Fantiserar om att få ta min kille med en strapon nån gång.

      Radera
    16. Tackar. Nä men numera verkar det ju som att tjejerna blir nersprutade av killarna så som på porrfilm. Inte min grej. Kan ta satsen i munnen vid avsugning. Men fixar inte att svälja. Vet ju att dessa saker är saker killar önskar.

      Radera
    17. Tror du killen det ? Eller kommer du få kämpa?
      Vill du själv bli tagen analt? Eller anala lekar?
      Favoritställningar ?

      Radera
    18. Använder ibland buttplugs då jag tex onanerar. Har även fått killen att testa det. Även kört med fingrar på honom. Vore häftigt om han vill testa. Lär ju vara superskönt för killar ju.

      Radera
    19. Får försöka övertyga honom.

      Radera
    20. Det är superskönt med anala lekar som kille, jag gillar det skarpt. Tyvärr få tjejer som vågar eller vill leka analt.
      Gillar du slicka analt? Eller att själv bli slickad analt?

      Radera
    21. Har dock fått uppfattningen att många killar inte törs ta steget att bli stimulerad analt pga en rädsla att anses vara gay om man gillar det.

      Radera
    22. Har inte testat att slicka där bak. Har själv inte blivit det heller.

      Radera
    23. Ja tyvärr finns en viss rädsla för gay grejen som du nämner. Men det får vara deras miss. Vi som gillar och har vågat prova är vinnarna.
      Vill killen inte ta dig analt? Eller är det du som inte låter honom komma in?

      Radera
    24. Har du känsliga bröst? Hur vill du att killen behandlar dem för bästa resultat?

      Radera
    25. Att han slickar och suger på dem. Det blir han också kåt av. Min kille är sk tuttfrälst. Hade tyvärr en dålig erfarenhet av analsex då jag var yngre. Killen har inte framfört nån önskan heller direkt. Han gillar dock min röv. Att klämma på den.osv . Får kanske ta och testa igen.

      Radera
    26. Dåliga minnen kan ju påverka en, men vill du prova tror jag du ska försöka övervinna rädslan. Låter ju ändå som att du gillar anala lekar.
      Är också tuttälskare så förstår din kille ;-).. hur skulle du beskriva dina bröst?
      Rumpa är också jäkligt hett… hur ser din ut?

      Radera
    27. Om jag får säga det själv så har jag rätt fina tuttar och röv. Tränar en hel del så är fasta ju.

      Radera
    28. Jo får göra det. Killen jag är med nu är verkligen respektfull, förstående och allmänt underbar. Så vet att han skulle stoppa om det inte känns bra. Så får väl föreslå att han prövar tränga in i.mig. jag tycker det är skönt med buttplug så kan nog vara skönt med kuk också.

      Radera
    29. Så där får du inte säga… ;-)…
      Nu vill jag ju veta mera… kan du inte utveckla lite?

      Radera
    30. Tycker det är viktigt att våga prova men att man respekterar när det känns fel. Gillar att du verkar gilla att testa lite och är nyfiken.

      Radera
    31. Menar du brösten. Har B kupa. Så varken stora eller små. Resten får lämnas till fantasin. Kan dock avslöja att på fittan så sparar jag alltid lite hår ovanför. Snyggast så.

      Radera
    32. Tack. Jo men jag är nyfiken sexuellt av mig. På så vis får man ju veta vad man gillar.

      Radera
    33. Ja utan att prova vet man aldrig vad man gillar. Jag brukar säga att man ska prova allt 2 gånger…
      Låter som en handfull stora bröst :-).. trivs du utan bh?

      Radera
    34. Ja som sagt. Sover alltid naken i princip. Gjort i många år. Både jag och sambon går ofta lättklädda hemma. Så vi kan sitta båda två med bar övrrkropp framför TV:n

      Radera
    35. Vad mysigt, gillar ni kolla porr tillsammans? Eller var och en själv? Vad gillar du i såfall?

      Radera
    36. Finns mycket dålig porr. Men en del bra. Kan kolla en del svenskt bla. Gillar då aktörerna båda könen är snygga men ändå ser naturliga ut. Tycker porr kan krydda till sexlivet en del. Sen blir vi båda väldigt sugna efteråt.

      Radera
    37. Sexscenerna ska vara som i verkligheten. Inte så tillgjort. Båda ska njuta och ha det skönt.

      Radera
    38. Håller med, gärna svenskt, gärna naturligt lite amatör, men gärna rätt kinky ;-)…
      Skulle ni kunna göra porr själva?

      Radera
    39. Nä vi är nog båda väldigt privata av oss så blir nog inget sådant.

      Radera
    40. Tycker det verkar som du gillar detta samtal en för, du är rätt snabb på svara, så kanske triggas du lite av att öppna dig lite?
      Du är riktigt kul surra med, synd bara det är lite offentligt.
      Nej att göra porr är en väsentlig skillnad mot att se…
      Vad är big no no i sängen för dig?

      Radera
    41. Killar som tar sig friheter. Man måste ju vara lyhörda ju och ha kommunikation. Sen de som går för hårt fram på tex klitoris osv. Sen som sagt. Inget sprut i ansiktet. Var med om det en gång och killen frågade inte ens om det var okej. Lite svinigy om du frågar mig. Nä men kul att språkas. Ska åka ochhämta sambon nu. Har man tur kanske det blir lite ligga innan läggdags.

      Radera
    42. Du får berätta om ligget sen här ;-)… hoppas du får en underbar avslutning på dagen, en riktigt skön orgasm… har du fått fontänorgasm nån gång?

      Radera
    43. Ja det har jag. Ja kan berätta sen. Sitter i bilen nu. Ska bara spänna fast mig så åker jag sen. Om jag kommer ihåg så berättar jag sedan. Hat bra.

      Radera
    44. Blir spännande höra…
      Man blir ju lite påverkad
      Av detta samtal…

      Radera
    45. Ska berätta. Inspirerad av vårt samtal. Hämtade sambon. Låg nåt i luften redan då vi sågs. Sambon var så exalterad så han höll på att glömma ta på sig säkerhetsbältet. Fick påminna honom.Väl hemma så kysstes vi hett. Sen tog jag av mig naken och satte mig i hans knä. Han dök direkt på och sög och slickade mona bröst. Sen dök han ner och slickade mig. Jag stönade högt. Han tog av sig naken och jag dök ner och sög hans kuk. Han stönade ljudligt. Sen tog han mig i missionären och bakifrån. Jag red honom också. Sen dök vi på våra buttplugs och stoppade in dem i varandras rumpa. Det blev för mycket för mig. Jag skrek ut min orgasm. Strax efter så sprutade killen under ett högt stön en rejäl.laddning sperma i min slida. Helt underbart. Efter dusch så somnade vi gott.

      Radera
    46. Vilken underbar läsning, du har inte funderat på en egen blogg ;-)… skulle gärna läsa massa mer från dig.
      Ser framför mig kvällen igår.
      Suger du in hela kuken?
      Får du ofta fontänorgasmer?

      Radera
    47. Tackar. Var en magisk kväll. Får inte in hela. Får bara kväljningar då. Får fontänorgasmer ibland. Tycker vi avrundar här. Ska dock försöka att ge analsex en chans igen. Sen framföra strapongrejen till killen. Hat bra. Hoppas du får mycket skön sex och kolla mycket nakna brudar.

      Radera
    48. Tillägg. Min kille tycker iaf att jag suger skönt även om jag inte får in hela.

      Radera
    49. Att få in hela ätningen big deal, mer bara kul höra. Själv gillsr jag när man kväljer, det ger en känsla av att du har försökt allt du kan men att jag är för stor.
      Kul med dina fontänisar, det är sjukt nice. Kul att du vill prova analt igen, kom bara ihåg, gör
      Bara sånt du själv vill och är bekväm med.
      Trist du inte vill surra mera, vi hade kunnat ha mycket kul dela med oss av. Lite erfarenhetsutbyte kanske… lära av varandra och berätta vad som hänt. ;-)…

      Radera
  6. Jaha Jossan, när kör du något sexigt inlägg nästa gång? kanske en riktigt skön sexnovel med flera svarta killar och xxxl kukar vore något, din kille kommer hem men får bara titta på när du blir genomborrad lr nåt

    SvaraRadera
  7. Skriv nåt riktigt sexigt, låt fantasin flöda

    SvaraRadera