fredag 14 oktober 2022

Många bilder har det blivit


Det har blivit en hel del nakenfotografering och om jag tittar tillbaka på mina bilder så finns det lite allt möjligt bland detssa. Vissa saker snuskigare än andra.

Någon oskyldig bild där jag visar lite för mycket hud, brösten eller lättar på trosan så man kan se vad som döljs där under.

Men det finns även mer vågade bilder där jag använder sexleksaker. En del riktiga närbilder så man kan se allt på nära håll.

Sex älskar jag och det har jag och killen dokumenterat - allt från bilder på min nyknullade fitta till att jag är fylld med hans kuk. Analsex och spermakladd finns också bland bilderna.

För den som vill ha lite mer kinky bilder finns också det. 


6 kommentarer:

  1. Underbara bilder på dig Josefin 🥰.måste runka runka nu.blir kåt när jag ser dig näck

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som ett bra betyg. Räcker bilderna för att skapa fantasier eller vill du ha mer av mig? ;)

      Radera
  2. Ska garanterat höra av mig.och beställa bilder,utöver alla sexiga bilder här på bloggen.blir som sagt kåt på dig Josefin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen att höra av dig så ska du se att du blir nöjd. En massa härliga bilder i varje bildserie.

      Radera
  3. De flesta människor älskar väl sex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också. I alla fall på ett eller annat sätt. Men vissa vill prova på mer och busigare saker än andra.

      Radera