lördag 25 november 2023

Sprut och sperma

I en av kommentarerna uppmanades jag att skriva mer om sprut och sperma. Jag tycker ju att jag gjort det några gånger, men visst är det ett tema som ofta tycker upp i mina fantasier. Jag började fundera i vilka sammahang sperma egentligen förekommer i fantasier och porr och så vidare.

Suga och ta det i munnen

Att suga en kille och göra det skönt för honom. Sen känna hur han kommer allt närmare utlösning och slutligen tömmer allt i munnen. Det är något speciellt och självklart något jag låter killen göra ibland. Det är något speciellt med det.

Framför allt brukar det kännas som att kuken blir extra stor i munnen och sen blir det svårt att ta emot allt när kuken pulserar och han sprutar sin sperma i min mun. Det varierar en del hur mycket, konsistens och smak. 

Creampie

Det är något jag tror förekommer ganska ofta i porrfilmer. Nämligen när kille kommer i tjejen oskyddat och det blir som att fyllningen från en härlig paj rinner ut mellan fittläpparna. Jag tycker det är något lite extra snuskigt i det och självklart inget man gör med vem som helst. 

Sen har jag råkat se på nån porrfilm där det inte räckte med en kille som gjorde det. Utan att en annan kille fortsatte och även han kom i tjejen.

Sprut på kroppen

När killen knullar mig och kommer, då är det inte alltid så mycket tid att bestämma hur och var han ska komma. Nära till hans är det att han kommer över min mage eller mina bröst. Tar han mig bakifrån så är det lätt hänt att jag får en dusch över ryggen.

Jag gillar missionären när killen kommer och sprutar ner mig. Jag har full överblick på hur han njuter och ser hur han runkar sin kuk och sprutar över mig. Gång på gång... och hur sperma landar över mina bröst, min mage eller rinner ner längs mina lår.

Fötterna

Det är fraktiskt inget jag provat och jag tror att det till stor del är något som är en riktig turn on för någon som har en fetish för fötter. Samtidigt så kan jag tänka mig att det hade varit spännande på sitt sätt. Lite anorlunda, lite förbjudet. Se hur han håller fast mitt ben samtidigt som han runkar och slutligen kommer över mina fötter. Någon som testat?

Cum tribute

Tribute kan man översätta till hyllning och detta handlar i oftast om att komma till bilden på en tjej. En sorts hyllning, men samtidigt en snuskig och något förnedrande kan jag tycka. Den här typen av bilder har jag fått ta emot flera gånger. Både bild och filmklipp och visst är det något extra när det faktiskt är en bild på mig. Att veta att killen kom med mig i tankarna och att han hade fokus på mig när han hade det som skönast.

Jag ska fundera  och skriva om några fler begrepp relaterat till det här :)

7 kommentarer:

  1. Är tjej och älskar sperma. Killen får komma vart han vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite så känner jag också. Visst är det något opraktiskt ibland med sperma på fel ställe, men det är något speciellt när killen tar för sig och har det skönt.

      Radera
  2. Jag har fetisch för fötter. Har haft flera förhållanden där jag fått njuta av både fotojobs och att spruta på dem. Jag tror att det är sunt att leva ut fetischer och att göra det i samförstånd. Men det är härligt när man kan uppleva det som tänder en extra mycket och den andra kan njuta av det också. Lite det där att man visar att jag njuter av att du njuter. Men det är absolut något du ska prova men bara om du är bekväm förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har själv ingen dragning till fötter eller träffat nån kille som uttryckt det. Sen är jag inte helt främande inför att låta en kille göra något sådant. Det känns ändå ganska oskyldigt och jag sitter på förta parkett och kan se när han njuter.

      Radera
  3. Jösses så porrigt skön ditt blogginlägg är ! Man smäller ju nästan av. Extremt hög runkabilitet är det iaf !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt! Tycker själv det var en bra idé för ett inlägg. Nu blev det i och för sig två stycken :)

      Radera