lördag 2 december 2023

Använda trosor

I veckan skickade jag ett par trosor till en köpare som verkar blivit väldigt nöjd och belåten. Det är alltid spännande att bära att par trosor med vetskapen att dom ska hamna i händerna hos någon som ska kommer fantisera om mig och göra något snuskigt samtidigt.

Jag har lite olika trosor i min troslåda och det finns både vanliga trosor, stringtrosor och några i lite "gulligare" stil.

Du får ett par trosor samt en bildserie med mina nakenbilder. Minst 20 bilder riktig amatörporr.

Betalning sker anonymt via bankgiro och det står inget misstänkt på ditt kontoutdrag.



Trosa och 1 bildserie = 250:-

Maila mig på finajosefin@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Älskar dina nakenbilder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Har du köpt av mig eller menar du dom du sett på bloggen?

      Radera
    2. De jag sett på bloggen. Du är skitsnygg naken. En snygg naken kvinna är Guds Gåva till mannen.

      Radera