onsdag 27 december 2023

Tillgänglig för äventyr


I perioder har vi pratat en del om att träffa andra. Träffa någon på egen hand eller träffa ett par tillsammans.

Jag har haft förmånen att kunna träffa stora killen några gånger. Det har inte blivit så ofta, utan när det funnits möjlighet. Det har varit med min killes vetskap och jag har förstått att han går igång på det.

Det hela blev lite utav en slump, men det har visat sig att en sån kk-relation fungerat väldigt bra och det blivit flera träffar.

Vi har också pratat om att prova något nytt och utforska det här ännu mer. Två killar känns lockande och visst har jag fantisrat om det många gånger. Jag kan till och med komma ihåg ett tillfälle när jag var oskuld och var lite kär i två killar. Då råkade det bli så att jag fantiserade om båda samtidigt när jag onanerade.

Att ha trekant med en extra kille är så klart något vi pratat om. Vi har även pratat om att besöka någon sexklubb, fast dom verkar tyvärr lika lite avsides. Närmast verkar Par i Hjärter vara, annars är det Norrköping, Göteborg som gäller och där är vi sällan.

Vi tänker att man på en sån sexklubb, hade kunnat prova på vad som behagar för stunden. Lite swingersliv med partnerbyte exempelvis.


6 kommentarer:

  1. Det låter spännande det du berättar. Så din kille går igång på att du har sex med en annan kille ? När du beskriver honom som stor, menar du då att han har stor kuk ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stora killen som jag träffat tidigare är lång och överlag kraftig med mycket muskler sen är han även större där nere än jag är van vid.

      Radera
    2. Kan han spruta stora satser ?

      Radera
    3. På den frågan kan jag svara Ja ;) Har nämligen sett det på nära håll några gånger.

      Radera

  2. Hur nära håll då har du upplevt sprutet som närmast?

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett gott nytt "kåt"år Josefin;)

    SvaraRadera