torsdag 25 april 2024

Avslappning efter träning

Har varit och tränat idag och kände mig riktigt duktig efter ett hårt pass. Ni vet så där att det känns i kroppen att man tagit ut sig.

Jag åkte hem för att duscha men killen väntade på mig och ville inte riktigt släppa in mig i duschen. När jag började klä av mig så möttes jag istället av beröring. Hans hand över mina bröst och ena hand letade sig sedan innanför mina träningstights.

När han väl kommit hela vägen innför mina trosor och till min fitta så var jag visst redan hal och våt. Det var nog en blandning av min svettiga kropp och att hans beröring hade fått min fitta att börja göra sig redo.

Snart så låg jag på rygg i sängen med mina trosor och träningstights neddragna. Han pullade mig en kort stund innan han beslöt sig för att jag var helt redo. 

Det blev en snabbis där jag låg på rygg på kanten av sängen och han höll upp mina ben med sina händer samtidigt som han knullade mig. Han höll benen särade så gott det gick med träningstights och trosor fortfarande i knävecken samtidigt som han knullade mig.

Därefter drog han sig ur och sprutade över mitt ena lår och ner över rumpan.

Därefter så tyckte han det var okay att jag gick och duschade av mig :)



5 kommentarer:

  1. Ojoj vilket välkomnande du fick, lät riktigt härligt. Och så sexig bild med dina sexiga bröst 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en läcker bild. Ser avslappnat ut och ger känslan av att någon tjuvtittar ;)

      Radera
    2. Ja det har du rätt i, hade gärna tjuvtittat på riktigt ;)

      Radera
  2. Jag har börjat att jobba på en skola. Tänk om fröken Josefin kunde vara en sträng lärarinna på gymnastik lektionen. Och hjälpa till i omklädningsrummet så att man sköter hygienen ordentligt. En snabbis i duschen med en sträng lärarinna vore Nice.

    SvaraRadera