tisdag 17 september 2024

Fiktiva skribenter

Som några noterade så blev det ett litet uppehåll mellan inläggen på bloggen. Det är inte alltid helt enkelt att ha något nytt att skriva om. Det ska ju kännas nytt och spännande och allt är inte det :)

Jag brukar försöka skriva här på bloggen om något spännande hänt eller om jag haft några tankar värda att nämna här på bloggen. Det kan vara nån fundering, något jag sett eller något kinky jag fantiserat om med mera.

En idé jag fick var att hitta på en eller två fiktiva personer som jag återkommande kan skriva om på bloggen. Dom skulle kunna ha olika personligheter och det blir mer fritt att fantisera och utforska kring dessa personligheter.

Det skulle framgå tydligt i inläggen att det är en fiktiv person. På så sätt blir det mer fritt att skriva på bloggen och jag hittar inte på att jag varit med om en massa saker - utan det är tydligt att det handlar om rena fantasier.

Vad tror ni om det? Jag tar gärna emot kommentarer.



Jag funderade lite på ämnet och kom på en del fantasier och scenarion jag skulle kunna skriva om. Frågan är bara vilka dessa fiktiva personer skulle vara?

  • En ung och tränings-/sportintresserad tjej, lite utav en nymfoman som gillar att visa upp sig
  • En kvinna i ett något mer återhållsamt förhållande, men som ibland hamnar i situationer där regler sätts åt sidan och lusten får ta över
  • Hon som tar extrajobb och drömmer om att bli modell
  • En sjukgymnast och massageutbildade tjej som har fullt upp både privat och på jobbet
  • Den kyrkligt anställda med en hemlig mörk sida

Ni får gärna komma med fler förslag och berätta om ni tycker upplägget låter bra eller dåligt. Antingen som kommentar här på bloggen eller maila mig på finajosefin@hotmail.com


4 kommentarer:

  1. Ja men det låter väl som bra idé och som är värd att testa 😊
    Hade i första hand valt den översta förslaget och andra hand den näst sista ☺️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ena utesluter ju inte det andra. Jag tänker att det kan vara spännande att ha två fiktiva personer som skiljer sig åt och att jag sen kan kliva in i rollen som dom när jag skriver vissa inlägg.

      Radera
    2. Nej så är det ju 😊 Ja jag tycker det låter toppen. Ser redan fram emot första berättelsen ☺️

      Radera
  2. Hej Josefin! Jag blev väldigt nyfiken på kvinnan i det återhållssamma förhållandet!

    SvaraRadera