lördag 28 september 2024

Själv är jag nyknullad ...

Jag har fått en del respons på mitt förra inlägg om att då och då skriva inlägg på bloggen av fiktiva karaktärer. Självklart att det då framgår i dessa inlägg att det inte är verklighet utan fantasier.

Tanken med detta är att få lite mer fart på fantasierna och kunna vara mer fri i det jag skriver.

Just nu lutar det åt två fiktiva karaktärer. Dels en en ung och tränings-/sportintresserad tjej, som är lite utav en nymfoman som gillar att visa upp sig. 

Jag gillar den karaktären då den lite skulle kunna påminna om mig, men att jag då får möjlighet att utforska vissa delar på ett än mer vågat sätt. Lite som jag gjort i mina sexnoveller jag skrivit.

Den andra karaktären jag tänker är en kvinna som har en man men lever något återhållsamt och även om hon har erfarenheter så finns det mycket att utforska. Jag gillar tanken av olika händelser och situationer gör att hon placeras inför nya erfarenheter och lockar fram något snuskigare och mörkare upplevelser för henne.

Själv är jag nyknullad och fortfarande varm och våt om fittan, efter det att killen gett mig en ordentlig omgång. Det känner fortfarande smaken av sperma i munnen. Så ni kan ju gissa hur det hela slutade ;)

12 kommentarer:

  1. Lät som du haft en underbar kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska inte klaga... (sa flickan som tog emot satsen i munnen)

      Radera
  2. Grymt porrigt upplägg du har Josefin !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Vi ska se när jag kör ett första inlägg. Mina "gästskribenter" måste ju få namn också.

      Radera
  3. Jag tolkar det som att killen kom i din mun ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns fler alternativ. Jag kanske slickade upp det efteråt eller kanske smakade från mina fingrar. Fast din gissning var väldigt bra och helt rätt ;)

      Radera
  4. Tycker du om att svälja sperma? Jag menar gillar du smaken lr gör du det bara för killens skull, för det är otroligt sexigt och se någon svälja o slicka sig på läpparna efteråt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med. Eller att få fyra av laddningen i ansiktet och se det rinna ner från hakan och kinderna. Då känner man sig verkligen lycklig.

      Radera
  5. Vart har du tagit vägen sköna Jossan??

    SvaraRadera
  6. Kan du inte skriva nån sexnovell hur du blir knullad av gigantiska svarta kukar, skulle vara så enormt upphetsande

    SvaraRadera
  7. ....och nersprutad i mun och ansikte

    SvaraRadera