onsdag 29 april 2020

Min lena och sexiga kropp endast iklädd ...

Lite nygamla bilder kan jag bjuda på.  Rätt läckra bilder tycker jag. Eller vad tycker ni? 

Varma och sköna färger, min lena och sexiga kropp endast iklädd ett par färgglada trosor och bh.

Lägger även märket till att mina bröst var större då. Jag åt en annan typ av p-piller en period och en effekt var att brösten blev något fylligare.

Ser rätt läckert ut - vet inte riktigt vad jag gillar bäst och om jag egentligen skulle vilja ha den där extra volymen.



7 kommentarer:

  1. Fina tuttar. Hade gärna känt lite och sugit lite på dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får börja känna försiktigt med handen så får vi se... ;)

      Radera
  2. Vilka fina bilder, båda två :)
    Hade gärna låtit dig suga min kuk långsamt och sen sprutat ner dina svullna bröst om jag fick...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte helt fel att se killen komma över brösten.

      Radera
    2. Åhh vad dina bröst är fina!Jag skulle vilja att du rider på mig så jag kan smeka och suga på dina bröst vårtor

      Radera
  3. Härliga tuttar. Hoppas du visar dig naken även om du blir gravid. Hade gärnat sugit på dem länge och pulla dig länge. Och knulla dig hårt.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera