lördag 15 augusti 2020

Använda trosor

 Jag tänkte bara berätta hur det fungerar om du är nyfiken på mina använda trosor.


Jag har både vanliga trosor, stringtrosor och en del trosor med mer färg eller nåt gulligt tryck. Vad föredrar du?

Trosorna använder jag vanligtvis i 3 dagar eller tills dom är välanvända, innan jag skickar dom. Önskar du att jag gör något speciellt med trosorna så är det fritt fram att fråga och inte vara blyg.

Nästan uteslutande så säljer jag trosor tillsammans med en bildserie med mina nakenbilder. Minst 20 bilder i varje bildserie.

Om du istället önskar bevisbilder så kan jag fota 2-3 bilder åt dig. Där jag har trosorna på mig och håller upp en handskriven lapp - som bevisar att jag är äkta.

Vill du beställa trosor av mig. Så mailar du mig på finajosefin@hotmail.com






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar