söndag 9 augusti 2020

Ingen fontänorgasm den här gången

Det är alltså en Satisfyer Pro 2 jag har använt mig av.

Första gången var spännande, nervöst och bra. Sen provade jag på egen hand och lyckades vid två tillfällen få en fontänorgasm. Första gången kom verkligen som en överraskning.

Liksom jag var så klart även min kille nyfiken. Så igår försökte vi igen. Han ville se när det går för mig. och få chansen att smaka på min våta orgasm.

Tyvärr gick det inte lika bra den här gången. Visst fick jag orgasm. En skön sån dessutom. Fast det blev ingen fontänorgasm den här gången.

Kanske handlar en hel del om att slappna av och det blir ju lite annorlunda när man är två och har sex än när man är helt ensammen och leker med sig själv.

Det kommer dock att bli nya försök :) Skam den som ger sig!

Kanske nån som tycker det låter spännande med ett par av mina trosor som fått ta emot en fontänorgasm?




2 kommentarer:

  1. Stönar eller skriker du högt när det går för dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nog ganska försiktig av mig, men ibland bara kommer det och går inte att hejda.

      Radera