lördag 16 mars 2024

Framför min bild

Utöver bloggen får jag en del mail till min inkorg. Jag gillar att ha det här hemliga och snuskiga utbytet med killar och män på nätet. Kompligmanger, snuskiga fantasier och uppskattning är ju inte så tokigt och inget jag känner går att få för mycket av.

En sak jag gillar är när dom som köpt av mig återkommer med bilder. Det är verkligen ett kvitto på att det varit lyckat. Att se någon runka framför bloggen, mina bilder eller med mina trosor tycker jag är jättehäftigt och startar ofta mina fantasier.




6 kommentarer:

  1. Ja är nog mycket sperma som sprutats ut till dina bilder. Men förståligt för du är så jäkla sexig ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter så snuskigt när du skriver på det sättet. Men du har nog rätt.

      Radera
  2. Har du fått bilder/historier från tjejer också som onanerar till dina bilder och bloggen? Och hur har din reaktion varit isåfall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så många egentligen men visst har det hänt. Nu när jag började fundera så kommer jag på flera små härliga saker jag fått återberättat och fått se osv. Kanske ska skriva ett inlägg om det.

      Radera
    2. Okej, ja jag antar ju att det är betydligt fler killar. Men låter härligt och ett sånt inlägg hade uppskattats :)

      Radera
    3. Nu är det skrivet och ligger på bloggen ;)

      Radera