lördag 9 mars 2024

Börjat skriva sexnovell


Fick en förfrågan och beställning om att skriva en sexnovell för en läsare. Självklart antog jag mig utmaningen. 

Jag har fått visa förslag på vad sexnovellen ska innehålla och hade tänkt börja skriva tidigare, men det har tagit några dagar extra. Även om jag själv har någr bra idéer är det inte så enkelt att få ihop allt till en bra berättelse. Framför allt är det svårt att få till inledningen där jag tycker man sätter the mood och stämningen för hela sexnovellen.

Nu har jag i alla fall kommit igång och igår skrev jag en början som jag tor kommer bli en bra inledning.

Det är en speciell grej att skriva en sexnovell. Jag funderar en stund och kommer på flera snuskiga idéer och detaljer - en del bra och en del mindre passande. Jag skriver ner några rader för att ta en liten pause. Ibland åker handen ner under byxorna och det brukar ge mig nya snukiga idéer. Så fortsätter jag...

6 kommentarer:

  1. Låter härligt och spännande, ser fram emot att få läsa den.. Dina noveller får en alltid lite extra kåt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit några noveller tidigare. Bara spännande och upphetsande att skriva nu igen känner jag.

      Radera
    2. Ja dom har varit riktigt bra :) Så härligt, ja det behövs väl kanske lite paus mellan varven för att jobba upp fantasierna till en novell.

      Radera
    3. Och bara texten på bilden här gjorde en ju nyfiken och så fantasierna satte igång lite ;)

      Radera
  2. Ser också fram emot den.

    SvaraRadera
  3. Gärna en sexnovell med flera killar samtidigt och stora kukar, vad säger du om det Josefin?

    SvaraRadera