söndag 17 mars 2024

Spännande mail

Igår skrev jag om att jag ibland får spännande mail och bilder av läsare. Jag började tänka på det och kom på att det finns ett och annat spännade att berätta om så jag tänkte jag skulle skriva några exempel.


Jag fått mail från en tjej som berättade att hennes kille tittade på bloggen och runkade till mina texter och bilder. Jag antar att det var okay för honom att titta på porr men hon beskrev det som att hon hade "kommit på honom" med att göra det. Hon skulle i alla fall låta han fortsätta följa bloggen. 

En annan snuskig affär jag gjorde var med en man som köpte mina använda trosor. Det som gjorde det extra spännande var när han sedan skrev tillbaka till mig. Han hade fru och hon hade haft ögonbindel samt mina använda trosor på sig när dom hade sex. Vill minnas att han även skickade någon bild på det. Det gav verkligen en kick och gjorde det hela så mycket mer spännande.

Jag skrev i förra inlägget så gillar jag att se när killar kommer och det är ganska många som har tagit bild när som sprutar till mina bilder eller på mina trosor. Jag tycker det är riktigt läckert och verkligen ett kvitto på att dom gillat det dom fått. Exempel på bilder som jag kommer ihåg lite extra mycket är han som sprutat ner ett par av mina Hello Kitty trosor. Så snuskigt liksom! Sen kommer jag även att tänka på han som sprutat ner en pepparkaka och skickat bilden till mig. Men det finns många fler exempel. Kladdigt sätter fart på mina fantasier ;)

Jag hade en period kontakt med ett par som följde bloggen. Det var spännande och dom berättade bland annat om sånt dom provat eller blivit inspirerad av från bloggen. Det var spännande och mailen innehöll mer än snusk och porr vilket gjorde att det blev lite extra.

När jag ändå säger - mer än snusk och porr - så kommer jag att tänka på en man som köpte mycket bilder av mig. Det var en äldre man och han ville alltid köpa det senaste jag fotograferat. Vi hade mycket kontakt och det var flera detaljer som gjorde det där lilla extra. Dels var han mycket äldre och jag fick verkligen känslan av att han uppskattade det han fick och ville mig väl. Han var mån om att bilderna han köpte inte skulle hamna fel. Sen hade vi även samtal om annat. Så det gav verkligen en bild av honom som var mer än snusk och porr. 

Vid några tillfällen har jag fått förfrågan om att lämna trosorna utomhus för upphämtning. Det är alltid lite pirrigt och jag har haft några platser där jag lämnat. Vill ju inte direkt bli påkommen med att lämna ett par använda trosor så jag har fått välja platser som passat. 

Till sist kommer jag att tänka på en som ville köpa mina använda trosor. Det visade sig att han bodde i ett område som var väldigt bekant för mig. Jag hade nämligen gått skola där och gått förbi huset i flera års tid. Jag var nästan sugen på att lägga brevet i brevlådan själv men vågade inte. Det var också en sån detalj som gjorde att det kändes än mer äkta och spännande. Jag gick förbi huset en gång långt senare och blev alldelens våt då jag tänkte - tänk att nån där inne, har öppnat mitt brev och sen runkat och doftat i mina använda trosor. 


7 kommentarer:

  1. Hej Josefin,
    Jag gillar din kommentar, kladdigt sätter fart på din fantasi. Kan du inte försöka skriva mer om sperma, sprut och andra snuskiga saker ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skriver då och då snusk ;) Håller nu på att skriva en sexnovell som kommer ha inslag av olika snuskiga saker.

      Radera
  2. Josefin, kan du beskriva hur det smakar och hur det känns då en kille får utlösning i din mun ? Skulle du kunna tänka dig att en annan kille fick slicka rent nedtill efter att din kille kommit i dig utan kondom? Dvs att han åt sperman från din nyknullade fitta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det smakar lite olika. Ibland är det mer som vatten och ibland är det mycket tjockare. Kan vara lite mjöligt och smaken är ganska neutral oftast.

      Radera
  3. Hoppas d går bra med sexnovellen, som jag sa får du gärna ha med flera killar o stora kukar, skulle bli sååå jäkla kåt av och läsa det, lycka till Jossan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sexnovellen har kommit. Blev kanske inte så mcket om just stora män men däremot ålderskillnad och äldre män.

      Radera
  4. Är så nice med tjejer som gillar sperma. Är så sexigt att få spruta på tjejernas kropp. Gillar variation. I bland ansiktet, tuttarna, ryggen inuti whatever. Beror på vad jag känner för just då.

    SvaraRadera