torsdag 28 november 2019

Kåta Josefin

Hej

Jag är lite mör så här på morgonen, blev ganska mycket sex igår och inatt. Jag hade nämligen haft min mens och varit kåt utan att egentligen få den tillfredsställelse jag önskat och behövt.

Sen så åker killen bort idag och blir borta ett bra tag. Det kommer att se ut så under närmaste tiden, så jag blir hemma själv mycket.

Igår var jag iaf fri från mensen och vi tänkte hinna med lite skönt sex innan han åker. Slutade med att vi haft det 2 gånger under kvällen/natten så jag är nästan lite öm i kroppen och musen.

Första omgången började vi kärleksfullt och mysigt. Trevligt förspel där jag blev smekt och slickad så jag nästan kom och till slut kom jag med honom i mig och min hand pillande på klitoris. Killen kom på min mage och det var väldigt trevligt och jag kände mig nöjd och belåten.

Sen under natten vaknade jag av kåta smekningar över min kropp av killen. Lät han fortsätta och när han väl nådde ner till fittan så var jag våt och kåt. Lät han fortsätta utforska musen och gjorde inget när hans finger även gled ner till det andra hålet. Så jag halvsov och blev fingerknullade i båda hålen efter ett tag.

Slutade med att jag vaknade på morgonen i en blöt fläck i sängen efter nattens äventyr. Jag var nog mer i sovande tillstånd än vaken under natten och tänkte nog inte så mycket. Kommer iaf ihåg att det var skönt och att jag var kåt.

9 kommentarer:

  1. Om du får tråkigt under tiden han är borta så kom förbi kontoret. /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lät lite tråkigt med ett kontor. Kanske hotell? ;)

      Radera
    2. Ett hotell på em vore ju lyx. Sån lyx som du förtjänar. Om du vågar. /E

      Radera
  2. Kan inte sluta runka efter jag började tänka på dig denna morgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så det ska vara. Bildbevis till bloggen? Gärna när du kommer.

      Radera
  3. Svar
    1. Gjorde en snap för FinaJosefin, men inte blivit att jag använt. För mycket krångel med olika konton och så. Lättast når du mig via mailen.

      Radera
  4. Adda min snap Josefin! Hornylasse90 :)

    SvaraRadera