fredag 1 november 2019

Slutty cheerleader

Halloween eller alla helgona dag är en sån där högtid som ingen riktigt vet när det är. En dag har blivit till en hel vecka och i vissa fall tidigare än så.

Utklädnad i form av zombies, monster och så vidare är inga konstigheter. Hörde en ska om utklädnaden sexy cheerleader eller slutty cheerleader som förknippas med halloween.

Är du utklädd till slutty cheerleader?
Nej, nej... den dräkten saknar ju toppen. Det här är sexy cheerleader.

Det ligger lite i det. Det skiljer sig inte speciellt mycket mellan att vara sexy och slutty. Du behöver inte ta bort toppen för att vara slutty cheerleader. Utan jag tror mycket ligger nog i betraktarens ögon.

Själv trivs jag ganska bra i båda rollerna. Båda ger en lite pirrig känsla. Dock är jag lite för blyg för att kunna gå hela vägen med en sexy/slutty outfit på en fest bland andra.


Bus eller godis? 

Lite "bus" är väl aldrig fel. Eller vad säger ni?

Sen om jag gapar stort kanske jag kan få lite "godis" också ;)





7 kommentarer:

  1. Du utklädd till slutty utan topp vore en fest till kvällens ära. Självklart skulle du få godis. har förrådet fullt ;) /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske knackar på din dörr snart ;)

      Radera
    2. du är välkommen, kan lämna dörren öppen ; )

      Radera
  2. Utan trosor så man kan få smeka dn rakade mus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det ju bara kjolen kvar av en cheerleader outfit.

      Radera
  3. Hur klär du dig och hur beter du dig om du vill vara slutty inför killen ;)?

    SvaraRadera
  4. Hur klär hon sig då?
    Hon går naken i deras bostad och in i duschen kanske :-)

    SvaraRadera