söndag 24 november 2019

Rida

Rida...

...och då pratar jag inte om fyrbenta hästar, utan om att rida en killes kuk. Det är kanske inte min favoritposition. Samtidigt har det en viss charm.

I andra ställningar kan jag känna mig mer undergiven, mer "tagen". Då jag rider är jag på toppen, jag bestämmer - hur snabbt det ska gå, hur djupt ner jag ska glida över kuken och jag kan liksom trycka ner killen med mina händer.

Samtidigt finns det ett undergiven del i det hela. Liksom att jag rider killen för att göra det skönt för honom. Han behöver inte "ta mig" eller lägga sig över mig, utan jag gör det av egen vilja för att han ska få njuta av mig.

Fantiserar ibland om att det är någon okänd jag rider. Att jag liksom har underkastat mig honom och nu rider honom för att ge njutning. En härlig hård kuk... och det är min uppgift att den ska glida djupt in i mig och min fitta ska krama den så han får njuta.

Senaste tiden har jag fantiserat lite om att han inte är ensammen, utan att det är fler killar där. Dom ser på när jag rider hans stora kuk. Får en lite pirrande känsla av tanken att jag är lite osäker på om jag verkligen ska rida hans kuk inför dom som ser på. Fast vågar inte riktigt tacka nej heller.

Undrar om nån väntar på sin tur?



3 kommentarer:

  1. Du hade gärna fått rida mig tills jag sprutat din fitta full.

    SvaraRadera
  2. Hur är det att rida den stora killen? Är det en favorit?

    SvaraRadera
  3. Jag skulle gärna diskutera denna fantasi vidare i en chatt:-)... har du Kik?
    Det finns många spännande scenarion att bygga vidare på i denna fantasi. Ett av dem är att du har ögonbindel och tvingad rida en okänd man, du känner honom bara hans kuk i dig och hans händer på din sexiga kropp. Spännande tanke?

    SvaraRadera