lördag 30 maj 2020

Smita undan

Det är inte alltid man kan ha sex fastän båda är kåt och vill. Jag kommer ihåg en tidigare relation jag hade när jag var yngre.

Vi hade haft sex och så, men ibland var det helt enkelt inte passande fastän vi båda ville. Hans föräldrar var hemma och så vidare.

Då hände det några gånger att vi smet undan till ett badrum som låg lite avskiljt. Låsa dörren och sen åkte kläderna av.

Jag komme ihåg att jag stått på knä och sugit av honom några gånger där. Fast favoriten, som jag faktiskt saknar något än idag, var tvättstället där inne.

Det var perfekt höjd för mig att sitta på med särade ben och han kunde glida in i mig enkelt.

Smita undan för sex, lite pirrigt så där. Den låsta dörren och att få "sitta upp" på tvättstället och bli knullad.

6 kommentarer:

  1. Den känslan saknar ja också.
    De va något gång vi va ute och körde bil och hon lekte och sög min kuk.
    Mmmm de va helt underbart.
    Nu mmmm allt är bara rutinsex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag också provat. Blev att vi körde in på en skogsväg och fortsatte ena gången :)

      Radera
    2. De va riktigt härlig

      Radera
    3. Vad hände andra gången?
      De känns som att de har hänt fler gånger och vad hände då?

      Radera
  2. När ni har sex. Får din sambo spruta var han vill då? Eller måste han fråga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ofta är det nog en dialog, men beroende på tillfället så kan det bli mer av en överraskning.

      Radera