tisdag 14 juli 2020

Bildserie - Se mig

Här är en bildserie som är fotad under en hotellvistelse.

Sexiga underkläder med matchande BH och trosor. Även ett par sexiga strumpor. 

Bildserien innehåller hela 41 stycken bilder och du får se härliga bilder på min kropp, närbilder på mina känsliga bröst. Min lilla blå dildo gav mig en skön orgasm vilket förevigades på bild.

Bland bilderna finns även några riktigt läckra bilder där jag ligger på mage och särar mina ben så att du får full insyn.

En riktigt läcker bildserie. Äkta amatörporr av bra kvalitet.


Totalt 41 stycken bilder

7 kommentarer:

  1. Om du visste vad många gånger jag tömt pungen till dina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är busig du. Nåt speciellt du gillar?

      Radera
    2. Jag har guld i mun pung, anonym :-)

      Radera
  2. Amatör porr älskar det. Man har tröttnat på perfekta kroppar och knull i konstiga vinklar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det så mycket härligare med lite äkta vara. Svensk porr dessutom.

      Radera
  3. Jag vill köpa smutsiga trosor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig på finajosefin@hotmail.com så ska vi kunna komma överens om nåt härligt och smutsigt till dig.

      Radera