söndag 12 juli 2020

Utlämnad med ögonbindel

Jag ser mig själv som undergiven och gillar det så. Det tänder jag på.

Samtidigt betyder det inte att jag alltid är i den positionen - utan det är främst när det kommer till sex.

Jag har under en tid fantiserat mycket om typ enklare bondage, typ flera män, ögonbindel och så vidare.

Jag skrev igår om att dörrarna har öppnats och att jag är redo att prova något nytt. Jag är inte riktigt redo för att möte flera okända män då jag har ögonbindel på mig. Utan det skulle nog i så fall vara här hemma med en extra kille eller tjej.

Däremot tänder tanken mig enormt mycket.

Utlämnad.

Ta på sig ögonbindel.

Höra hur det är någon/några i rummet och inte veta vad som ska hända.



I dom här fantasierna så är jag även öppen för tuffare sex. Jag blir både smekt ömt och sensuellt, men jag får även smisk.

Någon håller fast mig, någon tvingar mig...

Känslan av att bli knullad, utan att veta vem det är. Hur männen byter med varandra och nästa knullar mig.


5 kommentarer:

  1. Det vore häftigt att få göra med dig. Att få knulla dig hårt ge dig smisk på rumpan och slicka dig länge. Jag har rakat hår med lite stubb jag skulle gnida huvudet på din fitta de flesta kvinnor gillar det mycket. Många blir ordentligt blöta. Jag Brukarfå fittsaft rinnande över ansiktet. Många kvinnor blir ordentligt blöt när jag gör så. Sedan knulla dig i alla tre hålen och avsluta med en creampie i musen. ��������Du skulle vara bunden hela tiden och jag tänker använda rånarluva. ��������

    SvaraRadera
  2. Skulle alla männen få spruta på dig sedan då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantaiser av det slaget har jag haft. Fast vet inte om jag hade vågat göra det på riktigt.

      Radera
  3. Fina bröst man ser på bilderna.

    SvaraRadera
  4. Vad är det som gör att du inte vågar? Jag har alltid drömt om att få gangbanga en kvinna. Sedan få ge ge henne bukkake nedsprutning i munnen och ansiktet. Jag ställer gärna upp och deltar.

    SvaraRadera