tisdag 9 februari 2021

Bildserie: Josefins blandgodis #24

Smakprov från en av mina bildserier som jag kallar för Josefins blandgodis

14 stycken bilder som är fotade mot fönstret. Jag är iklädd en exklusiv och sexig BH med matchande trosor i rött och spets.

Utöver dom bilderna så är det bilder från två andra fototillfällen. Dels då jag ligger i en soffa i ett par gulliga trosor och dels något för er som gillar lite grövre bilder. Nämligen närbilder när jag leker med en buttplug.

Totalt 23 stycken bilder. Maila mig på finajosefin@hotmail ifall du vill handla foto, film eller trosor av mig.


2 kommentarer:

  1. Blir dina orgasmer starkare om du har en buttplug i rumpan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte riktigt om det är så. Dom gånger jag använt det är mer som en spännande grej och det kan ju så klart förhöja orgasmen.

      Radera