lördag 25 december 2021

Vad har ni varit med om?

Skrev ju tidigare idag om mitt lilla sexäventyr med inslag av BDSM, lite undergivenhet och sånt.

Kan inte ni berätta för mig om någon erfarenhet ni haft. Behöver inte alls vara något avancerat. 

För mig handlar det mycket om känslan som byggs upp. Behöver inte alls vara några hårda tag, utan mer det här pirret och som gör det. Samtidigt känner jag att det gör det väldigt svårt att återberätta i text när jag skriver på bloggen.

Som det jag skrev tidigare i dag angående gagball i munnen. Det var kanske inte så värst skönt, men det gav en känsla av frihet samtidigt som jag var begränsad. Lite saliv rann ner längs hakan samtidigt som jag inte kunde hejda de stön som kom ur mig varje gång killen trängde in i mig. Men det var nånting fritt i att inte kunna hejda sig eller göra något åt det.

Så vad har ni varit med om?

Någon plats/situation?
Någon leksak, klädsel eller annan rekvisita?
Något rollspel?

6 kommentarer:

  1. Förut har ju alltid min man varit den dominante av oss. Men sedan månader tillbaka så har vi börjat att experimentera med det motsatta. Jag brukar bla sätta på honom med en strapon emellanåt. Helt fantastiskt att se hur han njuter av det!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter härligt. Lite snuskigt och förbjudet och inte alla som kan tänka sig något sånt. Hört av andra som provat liknande och gillat det.

      Radera
    2. Ja precis. Mannens G Punkt sitter ju i röven. Prostatan. Så tror alla män skulle uppskatta det om de inte är så inskränkta och skippar homo snacket.

      Radera
    3. Min fru pullar mig och suger kuken samtidigt. Sprutar så mycket mer sperma då. Det är sjukt skönt.

      Radera
  2. Med ett ex hade vi många gånger att sorts rollspel där jag bad henne att prata dirty när vi hade sex. Jag uppmannade henne att vara grövre och mer utmanande och det ledde ganska ofta till att vi gjorde nånting som låg lite utanför våra gränser. Många gånger bad hon om det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner igen din beskrivning lite grann. Jag kan också gå igång på höra nåt snuskigt viskas i mitt öra och nån gång har jag fått berätta nåt snuskigt för killen.

      Sen blir jag allt nyfiken på vad för nånting utanför era gränser som ni gjort?

      Radera