lördag 11 december 2021

Yippie

Vi hade möte tidigare i veckan angående möjligheten till utbildningstillfällen under det kommande året. På grund av situationen med Covid så finns det ju en osäkerhet kring om det är okay att resa. En del som var planerat har man valt att avvakta med och jag förstod ju att en det inte skulle bli någon resa för min del.

Men sån tur var så fick jag även veta att jag var en av dom som faktiskt skulle få åka till Stockholm och att det är planerat till början av nästa år. Yippie!

Det blir att träffa andra från övriga kontor och säkert lära sig ett och annat nytt. Så det blir spännande och lite utmanande.

Sen så klart öppar det ju upp möjligheten att träffa en viss kille. Jag har hintat honom om att det blir en resa, men måste så klart höras närmare när jag vet exakt när det blir. Men jag kan i alla fall berätta att tankarna har snurrat i mitt huvud ganska mycket. Tidigare minnen och förväntningar av en sån träff. Det är ganska pirrigt i hela kroppen :)


7 kommentarer:

  1. Okej brukar träffa vid sidan om?
    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har en knullkompis som jag träffat några gånger tidigare, men jag träffar ingen annan på sidan om. Jag har skrivit om det tidigare där jag brukar kalla han för stora killen.

      Radera
    2. Ok, ofta blöt i fittan?
      Hög sexlust?
      Mvh David

      Radera
  2. Ok, har du en blöt slida?

    Mvh David

    SvaraRadera
  3. Wow vad spännande. Förstår att tankarna börjar att fantisera. Vet ju att du haft spännande och sköna stunder med. Lika spännande är det att sen få läsa om det. Har ju följt din blogg i många år och man hade önskat så att man hade fått byta plats med den stora killen. Blev kanske knulla med killen när du kom hem o berättade
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är spännande. Ser fram emot det. Svårt att inte tänka tillbak på tidigare träffar.

      Radera
    2. Ok lyckade träffar?

      Mvh David

      Radera