söndag 5 december 2021

Satisfyer och rumpan i vädret

Jag glömde ju att berätta för er om tidigare i veckan.

Vi hade sex och jag var sugen på att använda min Satisfyer samtidigt som jag låg på mage - liksom att jag hade säckat ihop totalt med kuddar under magen och rumpan i vädret. Så kunde jag använda leksaken samtidigt som killen kom in i mig bakifrån.

Väldigt skönt och avslappnade att bara ligga på det sättet. Orgasmen kom närmare, men det blev ingen våt orgasm den här gången. Bara en lång och skön orgasm. Men jag ville ha mer så vi fortsatte.

Tyvärr var inte mina önskemål på "skönaste" ställningen helt i linje med vad killen tyckte, då det blev lite svårt för honom att tränga in i den vinkeln.

Han försökte, men det var lätt hänt att kuken gled ut ur mig. Han försökte istället smeka vid min rygg och över min rumpa för att jag skulle nå klimax igen. Lätt beröring över mitt andra hål och efter en stund kunde jag känna hur hans finger sakta gled in i mig.

Min leksak gjorde sitt och jag var avslappnad i kroppen och sökte den där rätta känslan för att kunna få orgasm på nytt.

Det jag inte upptäckte direkt var att jag var så avslappnad att killen pullade min rumpa och att det var lite mer än toppen av fingret som var inne i mig. Han uttryckte önskemål om att få prova att tränga in i mig.

Till en början gick det så där. En bra start, men sen började det göra ont när jag inte var nog avslappnad.

Men vi gjorde ett till försök med mer glidmedel och nu släppte jag in honom lättare. Sakta började han knulla mig analt med kuken. Det hålet passade ställningen bättre för honom och min leksak fick göra det skönt runt klitoris.

Jag fick en orgasm till, men det blev ingen våt orgasm den här gången heller. Därefter fortsatte killen att knulla mig analt och ökade takten för att sedan stönande komma med kuken djupt inne i mig.

Hoppsan... Josefin kanske inte är så proper ändå...

8 kommentarer:

  1. Lät som du hade det skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det. Skönt och lite annorlunda.

      Radera
  2. Gött med skön sex.

    SvaraRadera
  3. Låter ju som en underbar stund för er båda. Det är riktigt sexigt med en putande rumpa. Förstår att han blev sugen på din anal oxå då hålet syns väldigt tydligt i den ställningen. Eller ven är inte sugen på din anal.

    Den våta orgasmen kommer nästa gång kanske. Var det första gången analt och som du använde satisfyern samtidigt?
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var första gången. Vi har kört bakifrån tidigare några gånger, bland annat i badrummet. Ena gången kom jag så det sprutade ner hela golvet när han drog ut kuken.

      Radera
  4. Skönt med sats i anal?

    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt kanske inte är rätta ordet - mer snuskigt, pirrigt och annorlunda när jag låter killen göra något sånt.

      Radera
  5. Okej;)

    Härligt

    Rakat fittan? Mvh David

    SvaraRadera