lördag 27 maj 2023

Middag, lyx och fantaiser

Var ute med tjejgänget igår och åt och drack lite. Även om det inte var den lyxigaste tillställningen så är det härligt att bli uppassad och det väcker vissa känslor och fantasier.

Jag tänker på allt från Askungen och att gå på bal med lyx och festligheter, till alla filmer man sett genom åren där "finare folk" går på tillställningar fyllda med lyx, status och festligheter. Då är de spännande att vara en vanlig tjej och pirrigt att beblanda sig med dessa i någon klass över en själv. Självklart spelar det även på fantasier med sexuella inslag. 

Flirta med någon, bli flirtat med, eller kanske hamna i någon situation som det är svårt att tacka nej till eller kanske inte går att undvika.

Det hela leder till något som "sets the mood" och skapar en fantasi och miljö som gör allt lite mer spännande. Sätter mig i någon situation som är ny för mig. Något jag kanske önskar mig eller så kanske inte?

En flirt leder till något annat. Efter ett beslut så står jag helt plötsligt och kan inte ändra mig och han står där framför mig och vi är ensamma i rummet...

2 kommentarer:

  1. Fortsättning följer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid svårt att beskriva känslor och tankar med ord. Det jag ville förmedla var den här känslan av när det hela "sets the mood" och gör att detaljer kan kännas väldigt spännade.

      Radera