söndag 28 maj 2023

Jeansjacka


Nu när värmen börjar titta fram så passar jag på att bjuda på smakprov från en bildserie med lite lättklädda bilder där jag har på mig en jeansjacka. I alla fall till en början.

Jag har fotat en massa härliga bildserier - äkta svensk amatörporr - och jag tror nästan att det finns något för alla. 
  • Posering i sexiga underkläder/flickiga underkläder
  • Närbilder
  • Onani med fingrarna eller med någon leksak
  • Sex och sperma
  • "Våtare" bilder för den som tänder på lite mer kinky
  • Strumpor och strumpbyxor
  • Utomhus
  • Skolflicka med rödrutig kjol/japansk skolflicka
  • Rakad fitta / Orakad fitta
  • Lek med annat (plastverktyg, godisklubba ...)
  • Inspiration av Fäbodjäntan
  • Sjuksyster
  • Uppblåsbar dildo
  • Rumpa/buttplug/analt
Något för alla? Eller vad säger ni? 


3 kommentarer:

  1. Fina bilder. Älskar dina tuttar ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Då finns det en hel del att se bland mina bildserier då jag visar mina bröst i nästan alla.

      Radera
  2. Tänkte överraska pojkvännen med några bilder. Har du några där du är helt naken. Sen också nån då man får se din rumpa.?

    SvaraRadera