söndag 4 februari 2024

Ej menad att se

Var ensammen i går på kvällen och handen hamnade innanför byxan och av nyfikenhet började jag söka efter annat på nätet.

Jag har själv en hel del bilder på bloggen och sen har jag så klar mina bildserier som består av 100-tals bilder där jag visar allt möjligt. Dom har alltid varit en extra krydda för mig. Spännande att liksom kunna visa upp sig och få kommentarer tillbaka. Veta att någon tittar och uppskattar det dom ser.

Det är nåt speciellt att se någon lättklädd, naken eller i ännu mer avslöjande situationer. Både för den på bilderna och den som tittar. 

Jag hittade bland annat den här bilden som jag tyckte var extra läcker och gav mig en massa fantasier och idéer. Det är nån enstaka gång jag varit utan trosor under klänningen eller kjolen, men visst är det en väldigt pirrig situation.

Jag skrev igår om att en man hade flirtat lite med mig och gett mig blickar. Kanske var det något sånt här han hade hoppats att få se? Även om jag hade burit trosor under så hade det varit spännande.

Jag har nog själv aldrig liksom visat eller vågat sätta mig bredbent och låta kjolen klänningen glida upp för att tillåta någon att se. Men en pirrig känsla ger det när jag tänker på det.

Har du sett något spännande som du inte var menad att se? Eller kanske var det meningen att du skulle se?

Inte jag på bild utan en lånad bild


14 kommentarer:

  1. Du har en fin fitta. Förstår om din kille vill tränga in i den ofta. Tycker han säkert är jätteskönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte min bild, utan en bild jag hittade. Tyckte den var så läcker.

      Radera
  2. Tar du ofta emot satsen i fittan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen vilka frågor ;) Det är olika. Jag gillar att se när killen sprutar och då är andra platser bättre.

      Radera
  3. Du har säkert tömt många pungar med hjälp av dina sexiga bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är också ett sätt att uttrycka det. Men det stämmer nog. Har sett en del bevisbilder och filmklipp nämligen ;)

      Radera
  4. Har beställt bilder av dig flera gånger. går hade jag hett sex med min flickvän. Strax innan jag skulle spruta henne i ansiktet så dök de där bilderna upp i hjärnan. Jag blev så upphetsad så jag skrek ut min utlösning. Den träffade ansiktet, håret, tuttarna. Var enormt skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppsan :) Låter som ett härligt och skönt sprut. Men styggis där som fantiserar om mig!

      Radera
    2. Haha. Hon fantiserar säkert om en massa karlar med. 😀

      Radera
  5. Minns när jag va yngre och va hos en vän, vid det här tillfället fick jag skymten av när vännens mamma bytte om.. Fascinerandes över hur sexig hennes nakna kropp va, kunde inte motstå att stå kvar någon extra sekund och titta. Men gick innan jag skulle bli upptäckt.. Den kvällen fantiserade jag om henne och vad jag hade fått sett när jag runkade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog en ganska vanlig sak som händer. Man får skymt av något och så sätter det igång fantasierna. Så det ska vara :)

      Radera
    2. Så är det säkert :)
      Minns att hon hade en liten korttrimmad buske och nipplepiercings, vilket jag tyckte va sjukt sexigt och tycker fortfarande.. Nu fick man ju tillbaka bilderna i huvudet och blev lite sugen och hård :)

      Radera
  6. Har du varit väldigt nära med ditt ansikte just då killen sprutar ?

    SvaraRadera
  7. Ibland kommer jag att tänka p den gången en klasskompis runkade under bordet på en lektion på gymnasiet. Vet inte om det var extra upphetsande för honom att någon kanske såg, eller att det var på svenskan. Jag skrev själv 2 sexnoveller om samma svenskalärarinna…..

    SvaraRadera