lördag 3 februari 2024

Smutsiga trosor och flirtar

Ännu en helg som bjuder på möjligheten att slappna av och komma ifrån vardagen. Under veckan skickade jag iväg ett par trosor till en köpare samt två stycken filmklipp. 

I det första filmklippet blir jag smekt och därefter knullad.

I det andra filmklippet använder jag min Satisfyer Pro och får en våt orgasm.

Det verkar som att köparen var mycket belåten med både trosorna och filmklippen. Det ger alltid en härlig känsla som jag gärna stannar ett tag i. Lätt hänt att det väcker fantasier och det blir som en extra krydda till min vanliga kåthet.

I veckan så hade vi gäster på jobbet och jag upplevde att en var lite flirtig med mig. Utåt sett är jag fina flickan och gav inga signaler tillbaka. I alla fall inte vad jag tror. Han gav mig blickar och jag kom på han mer än en gång.

Däremot så var det lite pirrigt och när jag berättade det för killen hemma så blev det att vi spann vidare på det när vi hade sex på kvällen. Så det blev också en extra krydda med fantasier om one night stand och en okänd man som flirtar med mig. Vad hade kunnat hända liksom?

5 kommentarer:

  1. Har du filmklipp från när du själv knullar ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns på film. Sex och sprut bland annat.

      Radera
  2. Menar du med bra kvalitet ? Bra ljud ? Hur kan man få se filmen ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varit lite feg i mina filmklipp så dom flesta innehåller inget ljud. Kvaliten är helt okay. Säljer mina filmklipp på samma sätt dom mina bildserier. 1 för 70:- eller 5 för 250:-

      Radera
  3. Man undrar vad du jobbar med😃

    SvaraRadera