söndag 13 oktober 2024

Kjol

Nu börjar kylan komma och jag har börjat ta fram vinterkläder och plocka undan sommarkläder. Man blir ju lite nostalgisk, eller var man ska kalla det, när man packar undan något. 

Jag passade på att prova några plagg och gick runt i kjol unomhus vilket visade sig vara uppskattat av killen.

Han har småtafsat på mig. Skojade att jag inte skulle ha några trosor under.

Så jag bestämde mig för att överraska honom en stund senare. Han såg på tv och jag kom och satte mig i hans famn. Fick fånga hans uppmärksamhet med några kyssar och ganska snart började han småtafsa på mig igen.

Först utanpå kjolen. Då upptäckte han inget, men när hans händer väl hade vågat sig in under kjolen så möttes han av min överraskning - nämligen att jag var troslös under kjolen.

Det hela fortsatte i sovrummet och avslutades i doggy efter att jag fått en riktigt skön orgasm.

Kommer just ut ur duschen - då jag sköjt bort dagens svett... samt doften av sex.

6 kommentarer:

  1. Lät underbart. Vart sprutade han?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÖVer mina skinkor. Ville ju inte kladda ner kjolen, även om den råkade få sig fläckar ändå.

      Radera
    2. Kan tänka mig det. Har ju själv varit med om att man ska lägga satsen på tjejens rumpa men att det kan spruta en bra bit upp på ryggen.

      Radera
  2. Mm kan se det framför mig hur het du va i kjolen.. Man hade ju gärna bytt plats med din kille o haft dig i sitt knä smekt din under kjolen för att avsluta med ett skönt knull 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ju inte gå runt och reta upp okända män, hur skulle det se ut? Bära kjol och inget under...

      Radera
    2. Det beror väl på hur busig man vill vara 😉 Men hade räckt om du gick runt så hemma om man va med dig.. Skulle gett din en liten smisk på rumpan och sagt hur sexig du va 😇

      Radera