tisdag 15 oktober 2024

Magic wand

Fick tips av en läsare som köpte bilder av mig om att skaffa mig en så kallad Magic Wand. En sexleksak som tillskillnad från en dildo inte använda på insidan, utan bara är till för att ge sköna vibrationer på utsidan.

Sett en sån användas i porrfilm nån gång. Verkar skönt och det utlovas sköna orgasmer. Han rekommenderad mig även att skaffa en som inte går på batteri då dom är ännu kraftigare.

Låter ju helt klart lockande och spännande.



Har läst tidigare om en tjej som fick uppleva fontänorgasm när hon provade på en sån här leksak första gången. Hon ångrade inte en sekund att hon provade på det, utan snarare ångrar att hon inte provat på det tidigare.

Så vad tror ni? Är det något för mig?

8 kommentarer:

  1. Klart du ska köpa en.

    SvaraRadera
  2. Ja en sån leksak tycker jag du och din fitta förtjänar 😉 Mm den bilden såg riktigt underbar ut 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan ju undra om en sån leksak kan locka fram sånna orgasmer :)

      Radera
    2. Det förstår jag att du är nyfiken på, så då är det väl bäst att köpa så su kan prova 😉

      Radera
  3. Klart du ska unna dig en. Hoppas du får supersköna orgasmer.

    SvaraRadera
  4. Har du och din kille många sexleksaker?

    SvaraRadera
  5. Mitt ex hade en, hon älskade den. Mer än satisfyern!

    SvaraRadera