fredag 6 december 2019

Japansk skolflicka

Tittat tillbaka på bilder där jag har på mig min skoluniform. Det vill säga klädd som japansk skolflicka. Toppen är ju lite liten så den blev ganska kort. Ni ser på bilden. Utöver toppen har jag så klart en matchande kjol - även den ganska kort ;)

Poserar i ett omklädningsrum och fotografen smygfotar mig så att du får insyn både under min kjol och när mina toppen råkar glida upp och visa lite av mina bröst.

På slutet kunde vi inte hålla oss utan jag fick suga lite kuk, blev knullad och får ett härligt sprut med tjock sperma över min mage.

Bilderna finns så klart till försäljning. Har även en bildserie med rödrutig skoluniform.

7 kommentarer:

  1. Härligt. Vart tog han dig, i provhytten? /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan. Var i ett omklädningsrum, men vi var ensam där. Fast kanske hade varit spännande med flera "skolflickor" som bytte om där? ;)

      Radera
    2. Hade varit trevligt att komma in där och delat på er tillsammans. Ni kanske kunde ställa er på kö? ; ) /E

      Radera
  2. Läge för en kinky sexnovell, det va ett tag sedan, eller har arbetslivet förstört dig? 😇

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tag sedan. Är kul att skriva dom så kanske får fundera ut något spännande.

      Radera
    2. Du är väldigt bra på detta. Önskar mig äldre män och lilla Fina Josefin.

      Radera
    3. Har ju skrivit några noveller på temat ageplay tidigare. Gillar själv spänningen med att leka med fantasin av skillnad i ålder och erfarenhet.

      Men tänkte nog skriva om något annat den här gången i så fall. Vill ju att bloggen ska innehåller något för alla.

      Radera