måndag 30 december 2019

Ung och erfaren

Ytterligare en fanstasi som sök upp under mellandagsfikat handlar till stor del om fantasier jag haft ända sedan tidiga tonåren.

Det var andra gäster som jag inte kände på fikat och bland annat var det någons syster eller barn där. Populärt för unga tjejer är ju smink, hud/hårvård. Hon hade fått nå body butter som visst doftade ljuvligt. 

Att smörja in slät hud och känna en ljuvlig doft fick mina fantasier att börja snurra. 

En väldigt vanlig fantasi jag ofta hade förut var att jag, antingen ensammen eller tillsammans med en kille, liksom övertalade en ung och oerfaren tjej till nån sexuell handling. 

Ibland var det lättare hångel, ibland bara att visa brösten oss, men många gånger så gick det över till smekningar eller oralsex. Sen så klart även mer.

Just spänningen i att försiktigt föra in samtalet på sex. Lite övertalning iblandat gör det extra spännande. Just i tonåren så kanske man inte kan kalla det ageplay, men just skillnaden i erfarenhet/oerfaren tror jag var en stor del i varför jag gillade just den här fantasin.

Var en lång period i tonåren så jag nästan uteslutande fantiserade om tjejsex och varianter på den här fantasin.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar