torsdag 26 december 2019

Julafton har passerat

Nu har julafton passerat och många väntar nog på nyårsafton. Vi får se om det blir lyckat och så klart se vad det nya året har att erbjuda.

Kommer ihåg en tidigare jul när jag gav killen i julklapp ett paket med "upplevelser" eller vad man ska kalla det.

Ett gäng kort eller biljetter där han fick göra lite vad han ville med mig. Eftersom jag inte bara är  lätt undergiven, utan även snäll. Så var det ett lyckat paket.

Vet ju att han tycker om att använda min mun för sin egen njutning och var är då inte mer givmilt och undergivet - än att låta han göra det när han själv tycker det passar. Så klart kostade det en "biljett" :)

Kommer ihåg att det kändes väldigt porrigt och pirrigt att stå på knä i sovrummet och ta honom djupt i munnen. Samtidigt som vänner och bekanta var på andra sidan dörren.

Alla biljetterna nyttjades väl - så det var en väldigt bra julklapp tycker jag. Både för honom och för mig.

3 kommentarer:

  1. Bästa julklappen. Hur många biljetter fick han? : ) /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett häfte på tio biljetter. Räckte ett tag, men han hade nog velat ha årskort ;)

      Radera
    2. haha ja 10 förbrukas fort ; ) Skulle tagit hälften i avsugningar iaf : ) /E

      Radera